Laihduttaja ja kebab paikan salaatti :/ lukekaa niin tiedätte

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kdkfkfkfk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kdkfkfkfk

Vieras
Valitsin huolella listalta kevyimmän vaihtoehdon

Salaatti vähän kreikkalaiseen tapaan, salaattia, tomaattia, kurkkua, ananasa, fetaa ja oliivia

No, salaattia ei ees näkynyt kun sen päälle oli laitettu niin paljon majoneesia (ei lukenut listassa)

Lisäks siinä oli varmaan puol purkillista niitä oliiveja :x sekä fetaa

Ei ollut kyllä mikään laihduttajan unelma annos. Söin 1/4 oliiveista. Mutta majoneesia ei voinut välttyä syömästä

En tajunnut et sitä tungetaan salaatteihinkin, olisin voimut pyytää tilalle vaikka jogurttia.

Eli muistakaa mainita jokaisessa annoksessa etti sitä majoneesia, vaikkei sitä olisikaan mainittu listalla

Toisessa salaatissa oli majo mainittu

No mä kyllä tiedän, että siihen kuuluu se majo.

Mutta jos sä et tiennyt, eikä sitä erikseen lukenut, niin MIKSI ET VALITTANUT ja vaatinut uutta annosta tilalle? Typerää olla valittamatta, kun sua selvästi valituttaa. Turha se täällä on nillittää, you know?

No meidän perheessä asuu muitakin kuin minä, muut eivät laihduta ja yhdessä kun halutaan jonnekkin mennä syömään niin kebabille yleensä kaikki haluaa.

Yleensä minäkin siellä ruokaa saanut (pitakebabin ilman majoa tai salaatti)

Usein vain salaatissa mainittu että majoneesia tulee myös ja oon tajunnut sanoa et laittavat vaikka jogurttia tilalle.

Eivätpä ainakaan säästele aineksissa kun noita oliivejakin oli oikeesti varmaan se puol purkkia :o

Toi oli kyllä tosi tuoretta..

Kerran erehdyin samassa paikassa ottamaan kanasalaatin, kanat oli leipäkuution kokoisia ja friteerattuja ja niitä oli siinä PALJON, enemmän mitä itse salaattia :D

[QUOTE="A.p";26738036]Toi oli kyllä tosi tuoretta..

Kerran erehdyin samassa paikassa ottamaan kanasalaatin, kanat oli leipäkuution kokoisia ja friteerattuja ja niitä oli siinä PALJON, enemmän mitä itse salaattia :D[/QUOTE]

Et sitten kerrasta oppinut :laugh:

No meidän kylän kebab-paikassa fetasalaattiin ei tule majoa niin miten sä Chef voit "tietää" että se tulee?

No siten, että a) kaikkiin fetasalaatteihin, joita koskaan olen tilannut, on kuulunut majo ja b) kaikkiin kebabsafkoihin, joita koskaan olen syönyht, on kuulunut majo.

Tästä syystä mä tiedän, että siihen kuuluu majo. Toki poikkeuksia voi aina löytyä, mutta kyllä mulla semmoinen perusolettamus on, että siihen se majo kuuluu.

Ei kosahda ei, mutta sitä oli tosi paljon. Mieluummin oisin ottanut ilman tai sitten olisin syönyt jotain muuta, vaikkapa kebaabin riisillä ilman majoa. Ois varmasti ollut samanverran kaloreita.

Salaattia ei tosiaan näkymyt sen majon alta :x

Mä taas en ole koskaan kuullut että fetasalaatissa olisi majoneesia enkä ole koskaan sellaiseen törmännyt vaikka joitakin fetasalaatteja onkin tullut syötyä ihan Kreikkaa myöden.

No listassa tuon salaatin yläpuolella oli joku toinen salaatti missä majoneesi oli mainittu.

Empä siis voinut arvata että se kuuluu tähänkin salaattiin.

Ylimääräiset oliivit voi jättää syömättä kyllä :)

voi huoh :saint: vaikka ei tietäisikään niin ei se kiellä aukaisemasta suuta : " eihän siihe tule kastiketta/majoneesia"

En ole aloittaja, enkä laihiksella, mutta en osaisi edes villeimmissä unelmissa kuvitella kreikkailaiseen salaattiin tulevan majoneesia, enkä ananasta.

Jos tilaan kreikkalaisen salaatin, en ala varmistamaan kassalla sen aineosia. Oletan, etta se on kreikkalainen salaatti. Jos ei ole, niin lähetän sen pois.

Yhteistyössä