laihduttaako vatsan tyhjennys laksatiiveillä ja miten se käytännössä onnistuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TEHOLAIHDUTTAJA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
se kyllä pudottaa painoa, mutta vain hetkellisesti. Sillä tavalla et tule laihtumaan niin, että kilot pysyisivät poissa. Ne tulevat vauhdilla (todnäk saat pari kiloa lisääkin entiseen) takaisin heti, kun lopetat tyhjennyksen.

Laksatiivienkin kanssa ruoka kuitenkin matkustaa elimistön läpi ja kaloreita imeytyy. Ihan turhaa hommaa laksatiiveilla laihsuttaa kun se ei laihduta. Kauheet peräongelmat saat vaan,,,paino tietysti putoaa hetkellisesti kun elimistöstä puuttuu sellasta mitä sielä luonnostaan on

no mä otin ekana päivänä suositellun annoksen mut eilen sitten vähän reilummin ja tänään tosiaan näytti et on kaksi kiloa tippunut. Kyllä mä pari viikkoa ainakin kokeilen mitä tuloksia saa tällä plus että syö sitten vielä niukemmin kuin normaalisti. Luulis että tehoaa koska ruoka ei ehdi niin imeytyä elimistöön. Luin joltain britti sivustolta että on saatu hyviä tuloksia tällä!

Mutta sehän on vain paskaa, mitä laksatiiveillä poistuu!

:laugh:

Oletko ajatellut, kun sulla on oksennustauti ja ripuli, niin sitä paskaa ja oksennusta tulee vaikka 5 päivää. Sitä vaan on kertynyt suolistoon niin paljon. Kun käytät laksatiivejä, paska poistuu, mutta eihän se ole mitään laihtumista, haloo!!

kyllä mä oksennustaudistakin laihduin pysyvästi sen puoltoistakiloa kerran. mahalaukku pienenee ja ruoka ei maistu enää niin paljon. Oon nyt 49kg ja tavoite olis et parin viikon aikana lähtis vielä pari kiloa pois ja sitten syön sen jälkeen edelleen niukasti niin kyllä mä uskoisin että se mahalaukku kutistuu siitä. Nää laksat vaan on helpottamassa asiaa.

Jo noin lyhyellä käytöllä sulle voi jäädä fuskaava suoli eli jos otat riskin, että tulevaisuudessa pidät pientä kakkasuojaa aina housussa niin toooooki kahden kilon takia kannattaa se tehdä :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jotenkin en vaan usko. Tosiaan siellä brittiläisellä palstalla näistä keskusteltiin ja oireita oli tullu niille jotka käyttivät kuukausi tolkulla isoja annoksia...

No ihmiset on yksilöitä, toisilla tiukemmat paikat, toisilla löysemmät jo luonnostaan. Jos jollekin ei brittisivustolla tullut jotain, tarkoittaako se, että sulle täällä Suomessakaan EI VOI TULLA? Mut mulle on ihan sama paskotko housuus vai et.

Siis kaikki on jo imeytyny siihen mennessä kun ulostemassa syntyy. Ootko vähä pöljä?

Suolesi voi tottua parissakin viikossa stimulointiin ja jatkossa saatat kärsiäkin ummetuksesta.

Yhteistyössä