V
vierailija
Vieras
Lihosin raskauden aikana todella paljon. Painoin viimeisilläni raskaana 116kg. Synnytyksen jälkeen mies ilmoitti lopulta riidan päätteeksi haluttomuutensa syyn olevan mun ylikilot. Riitely johtui siitä, kun mulla oli haluja edelleen ja miehellä ei, ja ihmettelin, miksi seksiä ei ole melkein koskaan. Olemme panneet synnytyksen jälkeen yhdellä kädellä laskettavan määrän ja synnytyksestä on hieman yli vuosi aikaa. Ennen raskautta painoin 68kg/172cm.Ennen meillä oli seksiä 3-4 krt viikossa.
Tein sitten sen, mitä moni mies toivookin. Laihdutin, laihduinkin paljon. Nyt painan 79kg, mutta mies ei halua seksiä vieläkään. Hän ei vonkaa seksiä. Itse en pysty ehdottamaan, koska torjutuksituleminen sattuu liikaa. Meinaan laihduttaa takaisin 68kg ja siitä vielä lisää, kunnes painan 65kg. Olenko liian ajoissa liikkeellä, kun toivon jo salaa miehen aloittavan seksin vonkaamisen jo nyt 79kg painossa? Kannattaako elätellä toivoa vasta kun painan korkeintaan 68kg? Seksiä on ollut viimeksi 7,5kk sitten. Mies on kertonut purkavan paineet omin käsin. Eli mitään kommansia osapuolia ei ole ja uskonkin tähän.
Mikä avuksi? Miten saisin seksielämän takaisin mieheni kanssa?
Tein sitten sen, mitä moni mies toivookin. Laihdutin, laihduinkin paljon. Nyt painan 79kg, mutta mies ei halua seksiä vieläkään. Hän ei vonkaa seksiä. Itse en pysty ehdottamaan, koska torjutuksituleminen sattuu liikaa. Meinaan laihduttaa takaisin 68kg ja siitä vielä lisää, kunnes painan 65kg. Olenko liian ajoissa liikkeellä, kun toivon jo salaa miehen aloittavan seksin vonkaamisen jo nyt 79kg painossa? Kannattaako elätellä toivoa vasta kun painan korkeintaan 68kg? Seksiä on ollut viimeksi 7,5kk sitten. Mies on kertonut purkavan paineet omin käsin. Eli mitään kommansia osapuolia ei ole ja uskonkin tähän.
Mikä avuksi? Miten saisin seksielämän takaisin mieheni kanssa?