Laihdutin 20 kiloa 5kk.taidan haluta takasin läskiks!

  • Viestiketjun aloittaja vee
  • Ensimmäinen viesti
vee
oikeasti.
nyt painan 60 kiloa ja olen normaali indeksien mukaan,laihdutus sujui ongelmitta ettei mitään ollut juomat vedeksi muuttaen ja lenkillä kerran päivässä käyden pääsi eroon kiloista.
mutta nyt mulle on alkanut tuleen selkäkipuja,mun jalat yms puutuu helposti ja muutenkin ihmeellisä ruvennut tuleen mitä ei läskinä ollessa ollut..ei mitään hääviä oloa!
 
No aika tahtia olet laihduttanut kyllä, odotahan nyt edes muutama kuukausi että kroppa tottuu. Ei meinaan ole kamalan tervettä semmoinen jojolaihduttaminenkaan, että ensin silmänräpäyksessä laihaksi ja sitten takaisin massaa ympärille.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Mitäs jos kävisit ensin esmes lekurin puheilla, joka vois neuvoa.
mä kävin mutta korvien välissä vika sen doctorin mielestä tuli suoraan melkein.
mun jalat puutuu ja kramppaa ihan sikana välillä ihan todella ärstyttävää,kipeeks tulen helpommin flunssaa yms koko ajan.
en tiedä kun oli tuhdimpi niin mitään ongelmia ollut jaksoi liikkua ja touhuta ja kerran vuodessa joku räkätauti vaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Mitäs jos kävisit ensin esmes lekurin puheilla, joka vois neuvoa.
mä kävin mutta korvien välissä vika sen doctorin mielestä tuli suoraan melkein.
mun jalat puutuu ja kramppaa ihan sikana välillä ihan todella ärstyttävää,kipeeks tulen helpommin flunssaa yms koko ajan.
en tiedä kun oli tuhdimpi niin mitään ongelmia ollut jaksoi liikkua ja touhuta ja kerran vuodessa joku räkätauti vaan.
 
vieras
Onko kumma et alkanu selkäkipuja tuleen ym. Ennen sinun läskit on pitänyt sut tavallaan kasassa mut nyt ei ole lihasta kerennyt tulla kun olet todella nopeasti laihtunut. Tulee varmasti kipuja. Nyt vain rauhalliseen tahtiin lihasta keräämään. Kuntosalille oma henk.kohtainen ohjelma.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko kumma et alkanu selkäkipuja tuleen ym. Ennen sinun läskit on pitänyt sut tavallaan kasassa mut nyt ei ole lihasta kerennyt tulla kun olet todella nopeasti laihtunut. Tulee varmasti kipuja. Nyt vain rauhalliseen tahtiin lihasta keräämään. Kuntosalille oma henk.kohtainen ohjelma.
mullaon,ja mulle on tehty se lihasmittaus juttu ja totes et "sisälihakset" hyvässä kunnossa sen mitan mukaan.
 

Mahtava tulos kaiken kaikkiaan, onnittelut!

Magnesiumin ja kalsiumin puutos voi aiheuttaa noita kramppeja lihaksiin. Eli niitä hanki pian.
Selkäkivut voivat johtua esim. huonoista lenkkareista, väärästä juoksutyylistä tms.
 
proteiinia ja hivenaineita
Voi olla sen elimistön proteiinit ja hivenaineet niin sekaisin, että siksi kramppaa ja kipuilee. Paljon vettä, se "laimentaa" elimistöä, kun hivenaineita haihtuu hien mukana, mutta jos niitä suoloja ei korvata. Ja kun nopeasti laihtuu, proteiinit hajoaa ja elimistöön kertyy kuona-aineita. Hitaampi tahti olis parempi elimistölle. Mutta huolehdi nyt hivenaineista ja syä proteiinipitoista ruokaa ( kohtuudella kuitenkin) niin saat lihaksesi kuntoon.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Eipä sitten muuta kuin syömään!!
Jos se susta paras vaihtoehto.

VÄhän vaikuttaa oudolta tarinasi...
Mut siitä vaan suklaata ja limua nassuun ja soffalle makoilemaan!!! :wave:
Siinähän selkä paranee???? :eek:
No joo ei,mutta tuntuu ihan hirveeltä kun olet esim jossain ja jalka rupee kramppaan kesken kaiken,tai selkä rupee yhtäkkiä renaan etten voi liikahtaa senttiäkään kun sattuu niin hirveesti.

Kokeilen magnee,käyn heti tänään apteekista hakeen jos toi kramppailu olisi siittä,KIITOS!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Eipä sitten muuta kuin syömään!!
Jos se susta paras vaihtoehto.

VÄhän vaikuttaa oudolta tarinasi...
Mut siitä vaan suklaata ja limua nassuun ja soffalle makoilemaan!!! :wave:
Siinähän selkä paranee???? :eek:
No joo ei,mutta tuntuu ihan hirveeltä kun olet esim jossain ja jalka rupee kramppaan kesken kaiken,tai selkä rupee yhtäkkiä renaan etten voi liikahtaa senttiäkään kun sattuu niin hirveesti.

Kokeilen magnee,käyn heti tänään apteekista hakeen jos toi kramppailu olisi siittä,KIITOS!
Se reipas laihdutus on vaikuttanu sun lihaksistoon, mistä syystä varmaankin johtuvat krampit ja muut. Tosiaan magnesium auttaa siihen, sitä on monenlaista vaihtoehtoa. Esim. sellanen missä on kalsium mukana, on aika tehokas yhdistelmä sun tilanteessa. Lisäksi pidä huoli vitamiineista, vaikuttaa yleiskuntoon.

Laihdutus on sen verran raskas prosessi että kyllä se vaikuttaa moneen asiaan, silloin täytyy vain pitää huoli että saa tarpeeksi vitamiineja ja muita tärkeitä aineita. Älä nyt ainakaan lihota itseäsi takaisin, pitkällä aikavälillä pysyt hoikkana terveempänä :)
 

Yhteistyössä