laihdutan,paljon saan syödä kaloreita? 100kg,170cm

  • Viestiketjun aloittaja nikita
  • Ensimmäinen viesti
nikita
mulla ei oo kyl noin kiire. vasta imetystä lopettelen niin pikku hiljaa jos sais painoa pois. vaikka 10 kiloa vuodessa ihan riittäis. jotenkin toi 1300 kuulostaa liian vähältä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja nikita:
niin vähän? kiire ei oo laihuttaa, pikkuhiljaa ajattelin painoa tiputtaa raskauden jälkeen josta on nyt 7kk.
Lisäät niitä vihanneksia ja hedelmiä reilusti ruokavalioon, kyllä se maha täyteen tulee :)
Mä en noista kaloreista tiedä kun en niitä koskaan laihduttaessa ole tarkkaillut.
Ainut että olen jättänyt pois herkut ja hiilareita vähentänyt ihan minimiin plus liikunnan tärkeys.
 
nikita
joo syön terveellisesti. paljon salaattia ym. ja herkkuja vähän, en haluu alkaa laihduttamaan liian rankasti koska sit siitä ei kuitenkaan mitään tule. kaloreiden laskenta sopii mulle ja on hyvä keino laihtua
 
Miksi et vaan vähentäisi nykyistä syömistäsi esim annoskoossa ja lisäisi voileipien tilalle hedelmiä, marjoja ja vihanneksia. Jos nyt pysyt painossa, niin ruuan vähentäminen laihduttaa.

Laihduttaminen ei ole tiedettä. Ei siihen edes tarvitse mitään kaloreita laskea.
 
nikita
syön terveellisesti, olen pienentänyt annoskokoja,en syö epäterveellisiä välipaloja. tiedän miten minun pitää syödä ja niinkun sanoin, kaloreita laskemalla varmasti onnistun. kun vaan tietäisin suunnilleen paljon niitä pitää syödä. mut luulen että tommonen 1400 tai 1500 ois hyvä. kiitos kaikille vastanneille
 

Yhteistyössä