Laihdunko jos lopetan lähes kokonaan syömisen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ddd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Et, ainakaan heti.
Paino kyllä tippuu; ensin lähtee nesteet, sitten lihakset ja lopulta pitkän ajan kuluttua, viimeisenä se läski. Aineenvaihdunta laskee nollaan. Sitten kun et enää jaksa olla nälkäkuurilla ni lihot hetkessä normi ruuasta, koska aineenvaihduntasi on nollassa ja lihakset on hävinny, eikä ole kuluttamassa energiaa.
Jos mun olis pakko olla tollasella ruokavaliolla ni varmaan tekisin lihastreeniä ns. ylläpitävästi ja heti kun alkaisin syömään kunnolla taas ni alottasin kunnon lihastreenin, jotta saisin lihakseni takaisin ja EHKÄ välttyisin jojolta.

Mä en oo ku vettä juonu ja salaatteja syöny lähes koko kahteen viikkoon. Jatkan tästä kasvis ruokavaliolla. Leivän ja perunat jätän myös kokonaan. Nyt paino 55 ja pituus 167. 2 viikkoo sit painoin 61. Lisänä liikunta hikeen asti. Tavoite paino 50

Apteekista saa myös tuotetta nimeltä ALLI. Laita joku ylipainoinen hakemaan itsellesi tuota. Mulle ei itselle myyty mutta tuo naapurin "lehmä" kävi sitä hakemassa mulle.

Mä en oo ku vettä juonu ja salaatteja syöny lähes koko kahteen viikkoon. Jatkan tästä kasvis ruokavaliolla. Leivän ja perunat jätän myös kokonaan. Nyt paino 55 ja pituus 167. 2 viikkoo sit painoin 61. Lisänä liikunta hikeen asti. Tavoite paino 50

Mut eikö sit harmita, kun lopetat tuon "kuurin", kun kilot tulevat takaisin? Koska niinhän siinä väistämättä käy, kun alat taas syödä enemmän. Vai oliko tarkoitus jatkaa loppuelämän tuollaisella ruokavaliolla?

Pääsisit varmasti tavoittepainoosi paremmilla ja vähemmän kuluttavilla keinoillakin:) Toivottavasti syöt kuitenkin rasvaa ja proteiinia salaattien kera. Ei kannata jättää lihaa kokonaan pois.

Oon aina syönyt kevyesti. Punaista Lihaa en ole syönyt ku 3 kertaa elämässä. Suurin painoni on 63kg. Ihan liikaa. Yök. Kalalla olen korvannut. Liikun 4 tuntia päivässä. Kasvirasvoja käytän. Haluan vain painoni 50kg.

Et, ainakaan heti.
Paino kyllä tippuu; ensin lähtee nesteet, sitten lihakset ja lopulta pitkän ajan kuluttua, viimeisenä se läski. Aineenvaihdunta laskee nollaan. Sitten kun et enää jaksa olla nälkäkuurilla ni lihot hetkessä normi ruuasta, koska aineenvaihduntasi on nollassa ja lihakset on hävinny, eikä ole kuluttamassa energiaa.

Mä köyhänä opiskelijana söin reilun puolen vuoden verran vaan 3 kertaa päivässä: aamulla kaurapuuroa lautasellinen, koulussa ruokaa mitä sattui olemaan ja illalla taas lautasellinen kaurapuuroa. Laihduin kyllä, alipainon puolelle.

Kun koulu loppui ja pääsin töihin ja oli varaa ostaa ruokaa, paino nousi vaan 8 kg ja jäi siihen. Olin hoikka, mutta normaalipainoinen. En siis suinkaan lihonut hetkessä enkä ylenmäärin.

Silti en tuollaista suosittele kellekään, Hb laski ja kärsin raudanpuutteesta, olin koko ajan todella väsynyt. Ja kaurapuuroa en pystynyt syömään pitkiin aikoihin, pelkkä ajatuskin oksetti.

Yhteistyössä