laihdun ja laihdun vaan....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -10kg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

-10kg

Vieras
painoin ennen joulua 66kg. olen siis 163cm pitkä.viime syksynä havahduin siihen kun paino nousi tasaisen tappavaan tahtiin, paino oli noussut58kg ihan huomaamatta. laitoin koko ruokavalion remonttiin ja aloin syödä terveellisemmin ja säännöllisemmin. ilta syöpöttelyn jätin kokonaan ja suklaan syönnin, mitkä olivat juuri ongelma minulle.

Muutos lähti käyntiin hyvin alku repsahdusten jälkeen. ja joulustakin selvisin ihan kunnialla. nyt aamu paino 56,5, lähes kymmenen kiloa pudonnut paino. mutta joku aika sitten painoin 58kg ja ajattelin silloin etä tavoite saavutettu. mutta paino putoaa edelleen... pitäisikö alkaa siis syödä enemmän vai lakkaako painon putoaminen jossain vaiheessa???

Kai se joskus lakkaa mutta se että milloin, on asia erikseen. Riippuu siis päivittäisestä kalorivajeestasi.

Syö vaikka 1 leipä päivässä lisää ja katso mitä tapahtuu.

olen viimeaikoina herkutellut enemmän kuin normaalisti, syönyt siis jäätelöä aika paljon. ja silti paino pudonnut. oli vain aika yllätys kun vaakaan nousin aamulla. en ole pojan syntymän jälkeen vielä kertaakaan painanut näin vähän (poika 6v) paino oli aina 58.

Nostat vaan kalorimäärää.
Täällä sama vika,mulla aina ollut lukemat vakaat,55 kg
Raskaudet nostaneet 5-7 kg.
En ole koskaan laihduttanut mutta nyt huhtikuussa sain pahan korvetulehduksen ja jälkitaudit päälle.
Paino romahti 7 kg.
Nyt olen saanut jo 2 kg takaisin ja olo vähän parempi.
Luut ei törrötä ihan niin pahasti.

Syö useammin ja "vahvempaa" ruokaa!!

Yhteistyössä