Laihduin ja rintani hävisivät... itkin tänään Lindexin sovituskopissa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rinnaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rinnaton

Vieras
Itsesääliä ja valitusta tiedossa... Tämä ei siis ole maailman suurin huoli, mutta vaivaa nyt minua.

Olen ensin laihduttanut yli 10 kg, jonka jälkeen olen olosuhteiden pakosta (rankka kriisi) laihtunut vielä lisää. Tänään menin ostamaan uusia rintaliivejä Lindexiin ja tajusin sovituskopissa totuuden: minulla ei ole enää rintoja.
Kokeilin erilaisia liivejä koossa 75 A, mutta ne olivat kaikki liian isoja!! Rintojeni tilalla on pienet aavistuksen roikkuvat nahkapussit... Ahdistaa ja huomasin itkeväni sovituskopissa.. En olisi ikinä uskonut olevani näin "pinnallinen". Toki muutkin asiat itkettävät, mutta nyt itkin lähinnä ruman ulkomuotoni takia. Ei kai auta kuin alkaa miettiä silikoneja ja sitä, miten ne rahoittaisi.

Voi tätä naisen elämää.

:hug: no höh.

Älä nyt vielä heitä tissejä kaivoon, kyllähän ne voi siitä hiukan vielä pullistella jos saat painoa takaisin? Varsinkin jos paino on tippunut nopeasti?

Ja onhan niitä topattuja juttuja! Ja kaikenmaailman geelitäytettyjä 'hyytelöliivejä'.

Syö enempi rasvaa, jos se vaikka menis tisseihi. :D

(Jossain oli jonku karppaajan kokemus, että vhh:n myötä oli tissitki kasvanu vähän. En tiedä sitte, mutta mielenkiintoista...)

Joo-o.. :/ Kyllä tuo itteäki vähä mietityttää että missäköhän navassa tissit roikkuu sitte ku oon hoikka taas... :|

..entä jos kokeilet pienentää ympärysmittaa? Kun sehän vaikuttaa siihen kupin kokoon myös?

Että 70A vois hyvinki olla sopiva, jos ei jopa pienikin? Se väärä ympärysmitta nimittäin vääristää aika hurjasti kokonaisuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
:hug: no höh.

Älä nyt vielä heitä tissejä kaivoon, kyllähän ne voi siitä hiukan vielä pullistella jos saat painoa takaisin? Varsinkin jos paino on tippunut nopeasti?

Ja onhan niitä topattuja juttuja! Ja kaikenmaailman geelitäytettyjä 'hyytelöliivejä'.

Kiitos :-). Itse asiassa kokeilin kaikenlaisia topattuja ja geeliversioita, mutta nekään eivät istuneet ollenkaan kun kupit olivat ihan tyhjät. Totuus nyt taitaa olla se, ettei minulla ole enää rintoja. Kolme lasta olen niillä imettänyt ja nyt ne ovat kadonneet... Nyt jo hieman naurattaa toi mun itkeskely sovituskopissa :-).

Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
..entä jos kokeilet pienentää ympärysmittaa? Kun sehän vaikuttaa siihen kupin kokoon myös?

Että 70A vois hyvinki olla sopiva, jos ei jopa pienikin? Se väärä ympärysmitta nimittäin vääristää aika hurjasti kokonaisuutta.

Joo, täytyy kokeilla kaikki mahdollinen. Ajattelin käydä vielä jossain "ammattiauttajan" luona alusvaateliikkeessä. Jos sieltä ei löydy mitään, luovutan...

Alkuperäinen kirjoittaja rinnaton:
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:

Joo, täytyy kokeilla kaikki mahdollinen. Ajattelin käydä vielä jossain "ammattiauttajan" luona alusvaateliikkeessä. Jos sieltä ei löydy mitään, luovutan...

Mä kävin ihan sokoksella, ja sattu kyllä tosi asiantunteva myyjä avuksi.

Ja sen verran osviittaa, että itse kun oon ostanu liivejä, niin koko on ollu 80B, joskus 75B.

Sokokselta lähti mukaan kokoa 70D :ashamed:

Että jos sulleki tapahtus tämmönen ihmekasvaminen ;)

otan osaa..mä kans laihduin n.20kg lopetettuani lääkkeet, laiduin sen aika itsestään.Rinnat tietty vähän sai uutta puhtia kun lihoi, mutta kun sitten laihtui tissit rupes roikkuun jonkin verta.. :/ Nyt jo vähän tottunut..

Semmosta se on jos paino kovasti vaihtelee.. :/

Yhteistyössä