Laihalle pojalle housut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sleeping
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
on kivoja hoikalle sopivia housuja, joissa on säädettävä vyötärö ja istuvat kivasti päällä. Sekä farkkuja että "parempia" housuja. Muillakin tanskalaisilla merkkeillä esim. Phister & Philina. Näitä saa ainakin nettikaupoista.

Meille ei noi kuminauhalla säädettävätkään yleensä sovi koska ne pitää kiristää kaikkein tiukimmalle ja sitten on vyötäröllä paksut "mytyt", tuskin tuntuu mukavalta.
Espritin housut on lähes ainoat mitkä on olleet sopivat.

Alkuperäinen kirjoittaja minä taas:
Meille ei noi kuminauhalla säädettävätkään yleensä sovi koska ne pitää kiristää kaikkein tiukimmalle ja sitten on vyötäröllä paksut "mytyt", tuskin tuntuu mukavalta.
Espritin housut on lähes ainoat mitkä on olleet sopivat.

Näin juuri meilläkin. Ei riitä, että on se kuminauha. Mutta mä voisinkin käydä katsomassa noita espiritin housuja. Ovat varmaan kalliit?

Taitavat olla hintavia, lahjaks saatiin joten en tiedä tarkkaa hintaa. 2v pojalla vielä vaippa. Kohta kun luovutaan sen käytöstä en tiedä millä saa housut pysymään ylhäällä nyt sentään vaippa jarruttaa housujen tippumista :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja sleeping:
Alkuperäinen kirjoittaja purnukka:
oon löytäny meiän pojalle farkkuja missä on kuminauha vyötärön sisäpuolella piilossa, tosi kätevät...kaupat tarjoustalo, henkkamaukka, prisma...

Mun mieletä ei riitä, että on vaan se kuminauha, kun muuten roikkuu ikävännäköisesti päällä.

Meillä pitää säädettävästä kuminauhasta huolimatta olla vyö tai pienemmällä henkselit. =)

Meillä nuo farkut tai muut housut joissa on kiriskuminauha ja niitä saa kunnolla kyl kiristää ja sen jälkeen viel saa laittaa vyön lisäksi.Pienenä pojalle piti laittaa colleke housuihin lisäkuminauha ja 7v.pysyy hyvin.

Meillä on nyt 10-v pojalla, joka käyttää 158 cm housuja, ollut aina sama laihuusongelma. Pienempiä kokoja on tarjolla enemmänkin, mutta 128 cm ja 152 kokojen jälkeen homma tulee vaikeammaksi.

Meillä pojalla on on ollut pienempänä Lingon Blåbärin bootlegseja verkkareina ja jotain zarasta ja Kappahlista.

Tutan ja Reiman housuja on voinut välillä kiristää vyötäröstä tai on ollut resorivyötäröisiä housuja lastenvaatekaupasta. Muita hyvän mallisia ovat itaialaiset, espanjalaiset ja ranskalaiset lastenvaatteet, kuten mayoral, dodipetto, surgre d'or, tre pommes, benetton.

Nyt juuri monissa farkuissa on resorivyötärö, esim KappaAhl ja Name It.
Legoa saa 152 cm asti ja ne ovat hyviä, samoin Name Itiä 152. Legosta ja Espritistä ollaan tykätty, meillä Esprit miellyttää koko perhettä ja sitä saa monesta paikasta. Ollaan tilattu sitä myös netistä, samoin osaa pojan vaatteista, esim Legoa. Hyviä housuja on Espritillä farkkujen lisäksi kauniita sammareita ja ruutuhousuja.

Onko kellään hyviä vinkkejä, mistä saisi 158 cm hyviä kokoja?

Tiedän tietenkin henkan, mutten ole tyytyväinen laatuun. Ruotsalaisista mielestäni Kappahl peittoaa Lindexin laadussa, meillä lähti heti lindexin bodyista ja yöppäreistä nepparit ekoissa pesuissa. Bamset kyllä oli kivoja ja poika tykkäsi niistä. Ongelma meillä on se, että kun poika on vasta 10 v ja mielellään pitäisi jotain kauniita ja toisaalta sporttisia vaatteita, niin on vain sen inhoamia farkkuja tai mustia housuja tarjolla. Nettishoppailin Enlannista, mutta ne olivat vielä isoja. Mutta ihania vaatteita olen tilannut Bodenista, Marks & Spenceriltä ja ruotsalaisesta Bootzista Legoa.

Yhteistyössä