Laihalle pojalle housuja???

APUVA!!!
Mistä ihmeestä saa laihalle pojalle sisähousuja???

Poika 5vuotias ja 120cmpitkä, painaa 19kg.
Kaikki housut tippuu jalasta. niin tiukalle EI VOI kiristää housujen nyörejä, sillä vyötäröitä tulee kovat ja kuhmuraiset! :( :(

Tähän saakka Lindexin gollege-housut olleet tosi kivoja, mutta vaihtoivat mallin.. vyötärö isoni ja kiristys muutui jäykemmäksi..

Ja eihän aina voi gollege-housuja käyttää...

Kertokaa jos tiedätte??? :flower:
 
Kahden äiti
Meidän poika kanssa hoikka ja housut meinaa pudota. Jos omistaa ompelukoneen niin ei kun ompelemaan. Ohje oli ainakin viime vuoden käsityölehdessä (numeroa en muista). Muualla ei ole tullut vastaan kun kuvailemiasi ongelmahousuja.
 
taustalta
Kannattaa katsella CM:n Calippo sekä Lassi ja Lotta housuja, niissä on joskus aina kapoisiakin malleja. Legolla löytyy myös jotain sopivia malleja, tahtovat vaan olla hyvin hintavia. Mayoralilta löytyi viimeksi housut, jotka eivät olleet kuin purjeet päällä.
 
Mä olen paljon ostanut omille hoikille pojilleni tyttöjen housuja, sillä niistähän löytyy hyvinkin kapeita malleja. Kuitenkin monet esim. farkut on sen näköisiä, että sopivat kyllä pojankin jalkaan. Ja paljon olen myös itse ommellut.
 
Olen ostanut Lahdesta Embian valmistamia collareita ja kangashousuja pojilleni (kaksi viisivuotiasta). Katsoin äsken nettisivut, jossa mainittiin lastenvaatteet (tekevät pääosin äitiysvaatteita), mutta nettipuodissa oli vain vauvojen ja leikki-ikäisten vaatteita saatavilla. Tekevät kyllä isommillekkin lapsille aina kouluikäisiin asti. Tehtaanmyymälästä olen erityisesti tehnyt edullisia ostoksia. Olen myös teettänyt joitakin vaatteita mittojen mukaan (ei kalliimpaa kuin valmiit). Kannattaa soittaa ja tiedustella.
 

Yhteistyössä