laiduttamisen ongelmia (turhis )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hoh hoijaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hoh hoijaa

Vieras
Paino ei meinaa millään tippuu...reilu kuukaus -3 kiloo. aika vähän minusta. Niin mitat nyt 170/75.

Mä tiedän et vika on mun syömisessä mut kovasti yritän miettiä mitä syödä.Syön terveellisesti, mut luultavasti liian vähän. mut en pysty syömää yhtää enempäää mitä nyt syön. Kalorit pyörii päiväs 1300-1500.

Kuntosalilla käyn 3-4 kertaa viikossa ja kotona mulla crosstrainer käytös. Liikuntaa oon lisän hurjasti vanhaa liikkumiseen nähden joten pitäs syödä enemmän mut en pysty!!

Hyvinhän tuokin jo on! Parempi hitaasti ja varmasti ;) Teet niin paljon kuntoharjoittelua että sullahan lihaksetkin kasvaa ja alkavat painamaan enemmän. Miten olis joku aerobinen jumppa?

meen nyt tällä viikolla eka kertaa kokeillee zumbaa :) Toi on kyl totta että hitaasti mut varmasti,mut kait sitä aina toivoo et vakaa näyttäis isompia miinus lukemia :)

Mä oon nyt kolme kuukautta syönyt suht kevyesti ja harrastanut 4-5 kertaa liikuntaa viikossa (muokkaus, pump, kahvakuula, juoksu ja sali). Paino ei vaan kertakaikkiaan laske, mutta kiinteytymistä on havaittavissa. Näin myös kaverit kommentoineet. On vaan uskottava, että lihas painaa enemmän kuin läski:)
Mulla ei kylläkään juuri laihduttamisen tarvetta ollutkaan. n. 5kg olisin halunnut pois.

Yhteistyössä