laidunko näin?

  • Viestiketjun aloittaja "tttt"
  • Ensimmäinen viesti
"tttt"
aamupalaks kaura puuroa

lounas normaali annos perunaa/riisiä tai pastaa kanan/kalan tai hirvenlihan kera.

välipala profeel proteiini rahka + joku hedelmä ja yks korppu.

iltapala ruisleipää, juustoa, kalkkuna leikkelettä, marjoja + jugurtti.

ei muuta.. niin no tietty vettä ja kahvia...

ei liikuntaa juuri muutaku 15min pyöräily matka töihin ja saman verran kotiin. ylä mäkeä ainaki on reilusti, hiki tulee ja syke nousee mukavasti.

töis seison aika paljon.

paino 61kg pituus 159cm.
 
"vieras"
[QUOTE="aapee";27602498]jumalauta ihminen kun ei kerkee.[/QUOTE]

Aamuisin ennen aamupalaa 10 minuutin intervallitreeni ulkona, juokset vaikka joka toisen valaisinpylvään ja joka toisen kävelet.

Laatta lentää, mutta kroppa kiittää.

Lisäksi vaikka tv:n edessä vatsalihasliikkeitä, voimapyörä, staattiset pidot, jalkojennostot ja pilatesliikkeet.

Ei vie aikaa sen enempää ku muutenkaan.

Kiire on lihavien ihmisten yleisin tekosyy!

Salillekkin sinulla aika riittäisi varmasti pari kertaa viikossa.
 
"aapee"
[QUOTE="vieras";27602510]Aamuisin ennen aamupalaa 10 minuutin intervallitreeni ulkona, juokset vaikka joka toisen valaisinpylvään ja joka toisen kävelet.

Laatta lentää, mutta kroppa kiittää.

Lisäksi vaikka tv:n edessä vatsalihasliikkeitä, voimapyörä, staattiset pidot, jalkojennostot ja pilatesliikkeet.

Ei vie aikaa sen enempää ku muutenkaan.

Kiire on lihavien ihmisten yleisin tekosyy!

Salillekkin sinulla aika riittäisi varmasti pari kertaa viikossa.[/QUOTE]

kukahan niitä kersoja vahtii kun mä meen salille? kuka muakin sinne salille kuskaa jonne on matkaa 20kilsaa? mies naurais ittensä hengiltä jos sanoisin että kato muksuja ja kuskaa mut salille.

oon ite töissä 13-20.00. mies on töissä 04.00-14.00. ei siinä ole hetkeäkään että olisin yksin.

ja mä en vaan jaksa oon täysin veto pois. hyvä ku edes jaksaa töissä olla tai ruokaa lapsille keittää
 
"Niin"
Missä päivällinen? Entäs kasvisten osuus? Turhaa ostaa profeel, osta rasvatonta maitorahkaa ja jotain marjoja tms siihen.
Korpun sijaan esim täysjyvänäkkäriä. Onko hyviä rasvoja ollenkaan? Esim kalaa.
Proteiinin saanti, onko riitävää...?
 
"vieras"
Jos haluat pudottaa painoa nopeasti niin aamupuuron tilalle yksi ruisnäkkäri yhdellä juustosiivulla. Lounaaksi puolet pienempi annos. Illalla vain yksi voileipä ja jugurtti pois. Näin laihdut lisäämättä liikuntaa.
 
"vieras"
[QUOTE="aapee";27602522]kukahan niitä kersoja vahtii kun mä meen salille? kuka muakin sinne salille kuskaa jonne on matkaa 20kilsaa? mies naurais ittensä hengiltä jos sanoisin että kato muksuja ja kuskaa mut salille.

oon ite töissä 13-20.00. mies on töissä 04.00-14.00. ei siinä ole hetkeäkään että olisin yksin.

ja mä en vaan jaksa oon täysin veto pois. hyvä ku edes jaksaa töissä olla tai ruokaa lapsille keittää[/QUOTE]

Jos haluaa muuttua, täytyy jotain tehdäkin asian suhteen, eikä vaan voivotella ja odotella että kaikki tapahtuisi sormia napsauttamalla.

Jos miehesi ei voi kuskata sinua salille ja katsoa lapsianne tuntia, niin ehkä olet täysin vääränlaisen miehen kanssa.

Lasten kanssa voi myös harrastaa liikuntaa, ei muutakun ulos ja liikkumaan! Sisällä voi tehdä monenlaisia liikkeitä joista osan jo mainitsin, jos se sali on niin vastenmielinen paikka, niin tuo sali sinun luo. Hanki vaikka ensimmäisenä hyppynaru ja leuanvetotanko, näillä pääset jo alkuun eikä maksa monta euroa. Oman kehon painollakin voi tehdä varsin monipuolista treeniä, varsinkin naiset.

Hyvinvointi ja jaksaminen paranee sitä mukaa, mitä enemmän sitä liikunta ja muuta aktiviteettia harrastat.
 
Ap - sinä olet normaalipainoinen, se hyvä.:)

Siun BMI on: 24.13

Normaali painoindexi: 18.5 - 24.99 paino: 46.8 - <63.2 kg

Tavallista, suht vähärasvaista kotiruokaa kohtuudella,(se perinteinen lautasmali kunniaan) paljon vihaneksia ja hedelmiä, vähärasvaista maitoa - varmasti laihdut..ja vaikka et "urheilisikaan"..näin itselläni lähtenyt kohta 15kg..

Lautasmallin mukaan lautasesta pitää ruokaillessa peittää:

Puolet vihanneksilla ja kasviksilla
Neljännes perunoilla, riisillä tai pastalla (hiilihyrdaattia)
Neljännes lihalla, kalalla tai munalla (proteiinia)


Älä vedä sellaista tiukkaa ruokavaliota, väsytät vain itsesti..ja sillon tule helposti ahmittua vähän sieltä ja täältä - aivan liikaa.:whistle:

Liikuit sitten aina kun mahdollista..mitenkä vapailla(viikonloput?)voisiko lasten kera ulkoilla=)..

Tuo pyöräily ON jo hyvä juttu!
..miten talven tultua, pyöräiletkö vielä..vaiko jalkaisin sitten?..


Tsemppiä!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ToDieFor

Yhteistyössä