Lähtöpaino 114,7 ja tänään aamulla 86kg. JEEE :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Maija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Maija"

Vieras
*turhis on joo*

Alkuperäinen tavoite oli päästä alle 110kg ja sitten alle 100kg ja alle 90kg en edes uskonut pääseväni.
Nyt tavoittelen seiskalla alkavaa lukua.

On tässä ihan mieletön ero. Mä olen TÄYSIN eri ihminen nyt. Silloin kun painoin liki 115kg niin ajattelin, ttä voin ihan yhtä hyvin kuin kaikki muutkin ja nauroin partoihini, jos joku väitti jotakin muuta.
Kyllä mä juosta pystyin, mutta en olisi voinut uskoakaan, että juoksen joskus ihan lenkkejä.

Eilen juoksin 8km lenkin ja juoksinkin koko matkan. Nyt alkaa olla oikeasti se paino vasta, kun pystyy eää normaalisti, vaikka edelleenkin toki on pudotettavaa.

Mulla on painoa nyt 83.9 ja joku 72 ois ihanne. Mitäs tekisin?

Lenkkeilen ja urheilen aika paljonkin, mutta kun se piruvie vaan lisää ruokahalua. Tartteis ny tsempata.

Mutta onnea sulle, sä olet mahtavalla tiellä!!

Mä tulen perästä. Lähtö samoissa, nyt 92 kg. Ja peesaan sua ihan täysillä: kyllä on eroa! Nyt pystyy sellaisiinkin pieniin juttuihin kuin venyttelemään. :D Aiemmin tuli maha aina tielle.. (ja kumartuessa jne.)

[QUOTE="Maija";28212205]*turhis on joo*

Alkuperäinen tavoite oli päästä alle 110kg ja sitten alle 100kg ja alle 90kg en edes uskonut pääseväni.
Nyt tavoittelen seiskalla alkavaa lukua.

On tässä ihan mieletön ero. Mä olen TÄYSIN eri ihminen nyt. Silloin kun painoin liki 115kg niin ajattelin, ttä voin ihan yhtä hyvin kuin kaikki muutkin ja nauroin partoihini, jos joku väitti jotakin muuta.
Kyllä mä juosta pystyin, mutta en olisi voinut uskoakaan, että juoksen joskus ihan lenkkejä.

Eilen juoksin 8km lenkin ja juoksinkin koko matkan. Nyt alkaa olla oikeasti se paino vasta, kun pystyy eää normaalisti, vaikka edelleenkin toki on pudotettavaa.[/QUOTE]

Onnittelut mahtavasta tuloksesta :flower:. Kauan sulla kesti päästä nykyiseen painoosi?

Mä huomasin kesäloman aikana laihtuneeni pari kiloa itsestään (heinä-elokuu) ja siitä sitten jatkoin.

Ruokavalio on kaiken a ja o. Liikunta on tärkeää terveydelle ja kaikenkokoisten pitäisi liikkua. Toki liikunta auttaa laihdutuksessa, kiinteyttää, vaikuttaa terveyteen monella tapaa yms.
Ruokavalio on silti se tärkein.

Ruokavaliossa pitää oikeasti karsia paljon. Syömällä ei laihdu. Vaikka mäkin olin niin lihava, että luulisi painon tippuvan nopsaa pienilläkin jutuilla, mutta ei.

Vettä join päivässä ehkä 3l, kahvia 3-4 kuppia, maitoa pari lasillista

Aamupala: Leipää ja päälle salaattia, kurkkua tomaattia

Lounas: nutrilet pirtelö tms

välipala: hedelmä

päivällinen: kohtuullinen annos kotiruokaa+ salaattia

illalla en syö mitään. Treenin jälkeen palautusjuomana on maito.

Herkkuja syön aina kun tekee mieli, mutta vähemmän. Yksi vanukas riittää.

[QUOTE="hei";28212235]Mä tulen perästä. Lähtö samoissa, nyt 92 kg. Ja peesaan sua ihan täysillä: kyllä on eroa! Nyt pystyy sellaisiinkin pieniin juttuihin kuin venyttelemään. :D Aiemmin tuli maha aina tielle.. (ja kumartuessa jne.)[/QUOTE]

Tuo on niin totta. Vasta juurikin tuossa 90-93kg paikkeilla alkoi pystyä lähes samoihin juttuihin, mihin normipainoiset.

Yhteistyössä