lähtisköhän sitä tänään... *turhaakin turhempi, kunhan kerron*

Frost in the ground

Aktiivinen jäsen
26.01.2010
3 513
1
36
mökkeilemään :D Tulee vaan kiva automatka, kun meillä on kissa mukana...Pitää ensin hakea mökin avaimet toiselta paikkakunnalta vanhemmiltani, siihen menee puoli tuntia, sitten itse mökille ajaa tunnin.

Kiva. ja mies pääsee vasta puoli neljältä töistä ja sitte pakkaamiset päälle...
Sitten mökillä pitää tehä kaikenlaista esivalmistelua, vedet saunalle jne..

Mutta on se sen arvoista, ihana sitten saunoa järvenrantasaunassa, ja juoda kylmää olutta, ihanaa ja rentouttavaa :)

Pakkaat kaikki valmiiks niin ettei tarvi ku heittää kamppeet autoon, niin hyvin kerkee. Me lähdetään usein kuuden mais viikonlopun viettoon mökille. Matkaan menee venematkoineen noin tunti. Hyvin kerkee saunomaan ja iltaa viettämään vielä. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:
toki osaan itsekin pakata :D mutta mies pakkaa itse...kun kuitenki otan ihan vääriä vaatteita tai jotain...ja mökin avaimista, ei vielä ole teetetty mulle...pitäis kyllä ettei tarvi ajella ylimäärästä.

Ennakointi, ennakointi...eilen kun olis pakannut, olis säästänyt aikaa lähtöillasta.;)

Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:
toki osaan itsekin pakata :D mutta mies pakkaa itse...kun kuitenki otan ihan vääriä vaatteita tai jotain...ja mökin avaimista, ei vielä ole teetetty mulle...pitäis kyllä ettei tarvi ajella ylimäärästä.

Ennakointi, ennakointi...eilen kun olis pakannut, olis säästänyt aikaa lähtöillasta.;)

No joo :) olishan sitä eilenki voinu...muttaku aina pitää jättää viime tinkaan :D noh, jospa mä alustavasti pakkaisin miehenki kamat, saa sitte tarkistaa onko siellä oikeat tavarat :D

Kyllä kannattaa välillä ottaa arjesta irti ja lähteä melusta rauhaan, kokemusta on :). Jotkut tykkää mökkielämästä ja jotkut ei, mielellään itse asuisin kesät maalla.
Toki miksei myös talvellakin, haluaisin muuttaa kaupungista kauemmaksi.
Ja puusauna, se on sitä jotakin :) !

Uusimmat

Yhteistyössä