Lähtiskö tästä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.....

Vieras
meillä pitkä suhde. Monta vuotta oli ilman seksiä melkein ollenkaan. Sitten minun aloitteestani nyt ollut enempi seksiä. Seksi "mukiinmenevää" ei räjäyttävää. Mies ei jaksa kauaa. Molemmat kokemattomia myös sen suhteen. Joskus alussa oli yhtaikaisia orgasmeja mutta ei enään nyt ollut.
Mies on lasten kanssa kun töiltään kerkiää. On myös netti/koneaddikti. On perusjamppa/nörtti/työnarkomaani/ehkä hiemn narsistikin?. Meillä on lapsia. Itse sairastan masennusta nykyään ja ei paljoa lähiverkostoa kelle jutella. Miehelle voin mutta välillä tuntuu että onko tämä rakkautta vai mitä kun en muusta tiedä. Itse kaipaisin miehen aloitteesta seksiä useammin ja vaikka suuseksiä tms. Läheisyyttä meillä on muute kyllä tarpeeksi. Jos tietäisi että olisi jotain parempaakin tarjolla...mutta kun en tied onko. =( Vai onko vain yleistä tyytymättömyyttä mitä ihmisillä nykyään.

up.

Saisikohan tuon miehen sinne terapiaan? Hänellä hankalat työajat ja en tiedä saanko häntä sinne. On lisäksi sanonut että tulee jos minä maksan sen lystin. Ei minusta reilua. Koska yksityisellä maksaa vissiin jotain 50euroa per kerta.
Lääkitys on, ollut useitakin erilaisia, ei yhtään erityisen hyvää. Toistaiseksi tämä toimii vaikka välillä kamalia ahdistuksia onkin.
Tilanne jatkunut jo kauan meillä ja tuntuu että liiankin kauan ja että olen menettänyt itseni ja kaiken jo tälle tilanteelle, että olisi hankalaa jos mies päättäisi lähteä ensin tai jos tulisi ero. En tiedä miten selviäisin....vaikeaa. =/ Olen aina ajatellut muita..

pettänytkin olen ja mies tietää sen. Ei jättänyt vaan haluaa olla kanssani. Monesti vaan ärsyttää kun katson miestäni ja mietin vain että miksi olen tässä ja mitä saan tästä? Rahaa? turvaa? taloudellisuus? lapsille ehjä koti? seksiä?

meillä pitkä suhde. Monta vuotta oli ilman seksiä melkein ollenkaan. Sitten minun aloitteestani nyt ollut enempi seksiä. Seksi "mukiinmenevää" ei räjäyttävää. Mies ei jaksa kauaa. Molemmat kokemattomia myös sen suhteen. Joskus alussa oli yhtaikaisia orgasmeja mutta ei enään nyt ollut.
Mies on lasten kanssa kun töiltään kerkiää. On myös netti/koneaddikti. On perusjamppa/nörtti/työnarkomaani/ehkä hiemn narsistikin?. Meillä on lapsia. Itse sairastan masennusta nykyään ja ei paljoa lähiverkostoa kelle jutella. Miehelle voin mutta välillä tuntuu että onko tämä rakkautta vai mitä kun en muusta tiedä. Itse kaipaisin miehen aloitteesta seksiä useammin ja vaikka suuseksiä tms. Läheisyyttä meillä on muute kyllä tarpeeksi. Jos tietäisi että olisi jotain parempaakin tarjolla...mutta kun en tied onko. =( Vai onko vain yleistä tyytymättömyyttä mitä ihmisillä nykyään.

Onko pedofiili? Se selittäisi, kaiken. Kysy!

Huoh. Taas ihan normaali vk-loppu takana. Molemmat teki omia juttujaan ja ei yhteistä mitään. Olenko kyllästynyt mieheen ja siihen että pitää aina houkutella joka asiaan. Mietin vain onko mahdollista edes saada tätä kuntoon ja helpottaisiko ero? Onko tämä jotain kriisiä vain? Itseä kiinnostaa seksi mutta miehen kanssa en oikein enää saa edes orgasmia eikä mieskään. Kaikki muuten ulkoisesti hyvin, on talot, autot ja työpaikat ym. ja lapset rakastaa molempia vanhempiaan ja lapsilla kavereita.
Oon vähän yli 30v ja seksielämä tälläistä? Onko normaalia vai huononeeko tästä vain? Niin ja muutenkin tuntuu että pidetään samoista asioista mutta yhteyttä ei aina ole ja ollaan jotenkin kaikessa eriaikaisia.
Alkoholia ei ole eikä lyömistä, pettämistä ollut ennen lapsia, koska pitkä liitto. Naimisissa ei olla.

Jos olette valinneet pettämisistä huolimatta perustaa perheen ja nyt vaan tympii, hakeutuisin psykologille juttelemaan, pariterapiaan, alkaisin hoitamaan tota masennusta (jo sekin voi saada elämän maistumaan puulta ja kaiken näyttämään harmaalta).

Ehkä teidän kummankin seksuaaliset mieltymykset ovat vuosien saatossa muuttuneet ja yritätte vieläkin toimia vanhan kaavan mukaan, oisko aika tutustua itseenne ja toisiinne uudestaan?

hoidossa on masennus. En tiedä onko mies masentunut? Väittää ettei ole mutta hoitoon ei mene kuitenkaan tai lääkäriin. Itse minulla olisi energiaakin ja voimia tehdä kaikkea mutta mies ei innostu mistään.
terapiassa en ole kun tuntuu että kaikki terapeutit on ensinäkemän perusteella itse jotenkin hulluja tai omituisia? Miten sellainen voi antaa esimerkkiä normaalista? Itselläni se etten tiedä rakastanko vai onko vain jotain sairasta riippuvuutta. Ja rakastaako mies? Tiedän ettei muita rakasta mutta miksei seksiä sitten halua tai halua kanssani tehdä asioita?

Yhteistyössä