Lähtiskö miehen kanssa Viikkarin piknik-risteilylle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
eli tuollainen maarianhaminaan ja takaisin. En ole ollut laivalla pitkiin aikoihin, saako siellä päivän vietettyä? Joskus olen ollut herkullisella meriaamiaisella, mahtaako se olla vielä ennallaan?

Just oltiin lasten kanssa ja ihmeteltiin, että mitä ne ihmiset noilta risteilyiltä hakee... Lapsilla oli joo tosi hauskaa pallomeressä, pomppulinnassa, lasten esityksiä katsellen (taikuri), oli kasvomaalausta jne. Mutta mitä siellä on aikuisille? Lounas oli ihan perseestä (se seisova pöytä), aamiaista ei syöty. Ehkä se olisi ollut parempi. Mutta siis mitä siellä laivalla tekisi muuta, kuin istuisi ja odottaisi, että oltais jo takas?

Vähän perusteluja kiitos! :)

No lähinnä aateltiin kuluttaa aikaamme siellä meriaamiaisella sekä buffetissa :D tykätään nimittäin käydä eri ravintoloissa, se on meidän yhteinen harrastus. Lisäksi tax freessa käytäisiin shoppailemassa jotain pientä, ehkä vietettäisiin aikaa kannella ja ihaltaisiin saaristoa sekä käytäis laivojen kuppilat (tai mitä sieltä löytyy) läpi.

Mutta mulla tosiaan ei ole hajuakaan minkätasoista toi toiminta siellä nykyään on, onko mitään ohjelmaa tms. Vähän pelkäänkin että tekeminen "loppuu kesken."

[QUOTE="vieras";24296512]Vähän perusteluja kiitos! :)

No lähinnä aateltiin kuluttaa aikaamme siellä meriaamiaisella sekä buffetissa :D tykätään nimittäin käydä eri ravintoloissa, se on meidän yhteinen harrastus. Lisäksi tax freessa käytäisiin shoppailemassa jotain pientä, ehkä vietettäisiin aikaa kannella ja ihaltaisiin saaristoa sekä käytäis laivojen kuppilat (tai mitä sieltä löytyy) läpi.

Mutta mulla tosiaan ei ole hajuakaan minkätasoista toi toiminta siellä nykyään on, onko mitään ohjelmaa tms. Vähän pelkäänkin että tekeminen "loppuu kesken."[/QUOTE]

No jos syöminen on suurin motivaatio niin lähtisin ennemmin syömään johonkin hyvään ravintolaan. Siitä voi sitten lähteä jatkoille mihin haluaa jos siltä tuntuu tai vaikka mennä kotiin. Parempaa ruokaa olen syönyt joka tapauksessa maissa.

Yhteistyössä