Lähtiskö Lontooseen...liput tilattu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mulju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mulju

Jäsen
22.03.2006
495
0
16
200 euroa maksais lennot, kaverin luona vois olla yötä, anoppi lupasi tulla vahtimaan poikaa miehen avuksi siksi aikaa ja hitto viekoon mä oon aina halunnu käydä Lontoossa.

MUTTA. Jotenkin tuntuu että toi on hirveetä rahan tuhlausta, pärjääkö noi täällä ton pojan kanssa ilman mua, eihän mun nyt pakko ole sinne lähteä...se olis vaan sellanen huvireissu.

Ja en ole käynyt ikinä missään muualla kuin Tallinnassa ja Tukholmassa. Osaanko mä edes siellä Heathrow'lla mennä ja tulla oikeeseen paikkaa oikeeseen aikaa.

Mieli tekis mutta mutta...nyt kun olis mahdollisuus niin tuntuu etten uskalla lähteä :o

Mä voisin muutamaksi päiväksi mennäkin. Tosi hieno kaupunki, kerran olen pikaseen ollut ja mieli halajaa uudestaan. Ilman muuta käyttäsin tollasen tilaisuuden. Ja onhan lentokentillä henkilökuntaa, ei kysyvä tieltä eksy! :D Tervemenoa vaan!

Lähtisin. Au pairiks menin sinne 19 -vuotiaana ja oottelin tunnin rauhallisena au pair perhettä, vaikkeivat mitään voineet ilmoittaa, et väärään terminaaliin menivät ensin. Eli kyl siel pärjää hyvin =)

Tottakai lähdet. Hoito järjestetty, pärjäävät varmasti. Siellä on ihania museoita ja hyvät shoppipaikat. Kallis maa, joten rahaa menee... Eikä se Heathrowkaan mikään paha paikka oo, selviät varmasti. Metrolla liikkumisessa on haasteensa, muista katsoa, että meet oikeeseen suuntaan. ...

Olis kyllä niin ihanaa. Mä oon sellanen hissukka ja tossukka ja mun päivän kohokohta on yleensä siinä kun munakello soi ja saa ottaa makaroonilaatikon uunista :laugh:

Jos sitä sitten uskaltais..huomenna pitäisi liput tilata et ei hinnat pompsahda. Millon sä Aamuäreä olet menossa..mä ajattelin 28. pvä lähteä jos vaan saan liput.

Alkuperäinen kirjoittaja +0+0:
Tottakai lähdet. Hoito järjestetty, pärjäävät varmasti. Siellä on ihania museoita ja hyvät shoppipaikat. Kallis maa, joten rahaa menee... Eikä se Heathrowkaan mikään paha paikka oo, selviät varmasti. Metrolla liikkumisessa on haasteensa, muista katsoa, että meet oikeeseen suuntaan. ...
Musta taas Lontoon metro oli hyvinkin yksinkertainen juttu. Ja mä olen ihan umpilandelta enkä ollu ennen metroa nähnytkään...:D

Tänään ostin liput kun anoppi varmisti että pääsee tänne poikaa kattoo.

Mitenhän tässä nyt voi yönsä nukkua...jännittää jo nyt :D

Vinkkejä sit kehiin et missä ehdottomasti pitää käydä ja mitä nähdä :flower:

Kiva paikka mennä yksin - lasten kans yhtä hoota ku pelkään koko ajan niitten puolesta. Silmät pitää olla niskassakin. Vaikka mitä tekemistä siellä, museoita, ihania kauppoja ja teatteri elämää.

Yhteistyössä