K
kaalis
Vieras
multa ilmeisesti puuttuu vielä jotain kun vihjeen mukaan ppitää painaa 4 nappulaa mut mä en nyt huomaa kun 3
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:multa ilmeisesti puuttuu vielä jotain kun vihjeen mukaan ppitää painaa 4 nappulaa mut mä en nyt huomaa kun 3
Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Ja koitan epätoivosesti painella vihreetä lappua, mut ei siitä mitään lintua tuu :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Ja koitan epätoivosesti painella vihreetä lappua, mut ei siitä mitään lintua tuu :ashamed:
siintä vihreestä paperista missä ei ole mitään kuvia niin siintä saa sen linnun kun klikkaa sen paperin isoksi
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:hitto mites niitä nappuloita siellä kaapissa painellaan..oon nyt kokeillu sen paprein takana olevan vihjeen mukaa mut se kolikko tippuu koko ajan et väärin painelen
Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Mää luovutan, ku ei kukaan vastaa mulle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mellu:mistä se vasara löytyy???
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Mää luovutan, ku ei kukaan vastaa mulle![]()
Sori, kävi vieraita:hug:
Vieläkö on ongelmaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Mää luovutan, ku ei kukaan vastaa mulle![]()
Vieläkö on ongelmaa?
ON, en edelleenkään saa paperista lintua enkä löydä vasaraa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Mää luovutan, ku ei kukaan vastaa mulle![]()
Vieläkö on ongelmaa?
AA, nyt mä muistan!!
Se pitää taitella kolikon kanssa!!
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:jos mä nyt tuun laittaan lusikkani soppaan![]()
Mä oon tän pelin pelannu, mut en kauhian hyvin muista voin koittaa silti auttaa.
mellu En valitettavasti muista mistä tuli vasara.
Kaalis Valot pitää näkyä seinällä peilikuvana, mitä paperissa näkyy.
ja sit Juupeli, ootko jo löytäny origami-linnun teko-ohjeet? Jos kyse onki siitä..?
Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Mää luovutan, ku ei kukaan vastaa mulle![]()
Vieläkö on ongelmaa?
AA, nyt mä muistan!!
Niin no,mutta järjellä ajatellen kolikoita saa sieltä possusta, mutta kun ei ole sitä vasaraa..
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Mää luovutan, ku ei kukaan vastaa mulle![]()
Vieläkö on ongelmaa?
AA, nyt mä muistan!!
Niin no,mutta järjellä ajatellen kolikoita saa sieltä possusta, mutta kun ei ole sitä vasaraa..
Ootko siä saanu auki sen arkun missä origamikirja ja avaimen siitä?
Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Ootko siä saanu auki sen arkun missä origamikirja ja avaimen siitä?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Ootko siä saanu auki sen arkun missä origamikirja ja avaimen siitä?
En :ashamed: :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:jos mä nyt tuun laittaan lusikkani soppaan![]()
Mä oon tän pelin pelannu, mut en kauhian hyvin muista voin koittaa silti auttaa.
mellu En valitettavasti muista mistä tuli vasara.
Kaalis Valot pitää näkyä seinällä peilikuvana, mitä paperissa näkyy.
ja sit Juupeli, ootko jo löytäny origami-linnun teko-ohjeet? Jos kyse onki siitä..?
Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Ootko siä saanu auki sen arkun missä origamikirja ja avaimen siitä?
No ootko saanu tikuilla ja narulla sen luukun katonrajasta auki?
Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Ootko siä saanu auki sen arkun missä origamikirja ja avaimen siitä?
No ootko saanu tikuilla ja narulla sen luukun katonrajasta auki?