M
mamaO
Vieras
Olisi noin 3 tunnin meno huomenna illalla...Vauva puolivuotias, nukkuisi jo tuolloin ja tietenkin isänsä kanssa. En ole kuitenkaan vielä ollut yli tuntia vauvan luota poissa...Jokin tässä vaivaa minua 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tulisi vai niin kamala olo...Tuntuis että kaikki kattoo että jaha täällä iltamyöhään vaikka vauva on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tulisi vai niin kamala olo...Tuntuis että kaikki kattoo että jaha täällä iltamyöhään vaikka vauva on![]()
Mietitkö sä itekin noin sellaisista, joilla on lapsi/lapsia?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tulisi vai niin kamala olo...Tuntuis että kaikki kattoo että jaha täällä iltamyöhään vaikka vauva on![]()
mun ikäsistäni kyllä, myönnetään.
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tulisi vai niin kamala olo...Tuntuis että kaikki kattoo että jaha täällä iltamyöhään vaikka vauva on![]()
mun ikäsistäni kyllä, myönnetään.
Aha. No mut kaikki ei kuitenkaan mieti niin.