Lähtisittekö töihin tällä palkalla, vaikka sen pitäisi olla isompi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii hän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos se on vaikka vuodedn määräaikainen, yrittäisin sopia että ekat 3-4 kk tuolla palkalla kun hommaa opetellaan, jonka jälkeen se AUTOMAATTISESTI NOUSEE omaan esitykseesi. Ei niin että tarkastellaan tilannetta, koska aina on joku syy olla nostamatta. Siis koeaika pienemmällä ja sit nousee JOS EI OLE perusteita miksi tuo homma on alempipalkkaista.

BYÄÄÄÄH olen todella kateellinen tuollaisesta palkasta.

Itse raataa itsensä kuoliaaksi ja vastuutakin on ja palkka n 2100. On inhottavaa että ammattien palkoissa on niin paljon eroja, vaikka tuskin neljäätonnia repivä yhtään enemmän joutuu tekemään tai isommissa vastuissa on kuin minä

Ap. ei ole pakko kertoa mutta alkoi kiinnostaan minkälaisesta työstä on kyse kun vastuu iso ja projektiluontoista?

Onko ne muut työt olleet vakituisia vai projektiluontoisia?
JOs susta tuntuu ettet halua tätä paikkaa niin älä ota.

Itse otin yhden paikan kun tuli paniikki etten halua olla työtön ja en sitten ollut kuin pari viikkoa kun oli monmta epäkohtaa firmassa. enään en ota vastaan jos tuntuu siltä että joku mättää.

3100 on tosi hyvä palkka, eli ehdottomasti ottaisin paikan. Kyllä tuolla rahalla jo itsensä ja perhettäkin elättää. Paljonko sitä sitten pitäisi saada? Ihmiset muuttuu aina vaan ahneemmiksi, vähemmälläkin pärjää, muista se. Ei tässä elämässä mikään tuu ilmatteeks muutenkaan.

Voi pyha yksinkertaisuus! Sinulle 3100 eur on hyva palkka, ap:lle ei, ei myoskaan monelle muulle, mukaanlukien itseni tai mieheni. Kaikki on katsos suhteellista.

Pitaisiko ap:n tyytyta tuohon palkkaa koska naapurin kassatati saa viela paljon vahemman?

Hieman hankala ottaa minkäänlaista kantaa kysymykseen, jota ap ei juuri valota enempää. Tottahan tuo palkka vaikuttaa ulkopuolisten silmissä isolta. Meistä monet ottaisivat paikan riemusta kiljuen vastaan, monelle korkeasti koulutetullekin tuo on vain päiväuni. Mutta muuta sitten emme paikasta tiedäkään.

Yhteistyössä