Lähtisitkö yksin risteilylle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jänni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En minä juopottelemaan menisi :) Ehkä yhden tai kaksi illan aikana nautiskelisin esim. ravintolassa esiintyjää katselleen tms. :)
Mutta mies on vähän sitä mieltä että ei yksin minua 'päästäisi' lähtemään vaikka toki valinta on ihan minun ;) Menen tai jätän menemättä :)
Mies kai pelkää kun on lukenut noita uutisia raiskauksista yms.

Päiväristely Tallinnaan voisi olla mukava yksin, mutta Tukholmaan ja 2 yötä laivalla voisi käydä hermoilleni. Sinkkuna se voisi olla mukavaa, kun risteilyillä seuraa löytää vähän liiankin helposti, mutta näin pariutuneena se ei välttämättä kovin kivaa olisi.

Nostelen!! :)

Lähtisin! Ja olen kolmesti käynytkin Tukholman risteilyllä yksin. Ehdottomasti suosittelen, jos et ole "läheisriippuvainen" :)

En ole läheisriippuvainen, mutta pirun ujo ja arka.
Haluaisin kovasti lähteä pienelle "omatoimimatkalle" (jos nyt Tukholmanristeilyä siksi voi kutsua :D ), mutta jotenkin en tiedä onko se hyvä idea? Toisaalta eihän se ole kuin vain 2 yötä.
Kai sitä väkisinkin löytää seuraa risteilyllä? Toisaalta, minkälaista seuraa.. Hmmm.

Alkaa vain tämä kaupunki ja ihmiset rassaamaan niin pahasti, että tuntuu pakolliselta päästä vähäks aikaa pois...

Noh joo, kai sitä on pakko uskaltaa. Jo monena päivänä mennyt siihen asti että "vahvista tilaus", ja siihen on tyssänny. Pitää vain uskaltaa painaa sitä nappia niin kaikki ois ok, mutta ei niin ei. Pelkuri :D

Ihan hölmöä, joillekkin se tukholman risteily on ihan arkipäivää, mut itteä jotenkin jännittää. huoh.

Minä matkustan useinkin yksin. Olen käynyt yksin myös risteilyllä. Miksi ei voisi mennä yksin? Yksin matkustaminen on hieman erilaista kuin seurassa. Molemmissa on omat hyvät puolensa, joten matkustan mielelläni kummin tahansa.

MENE! Yksin saatat nauttia enemmän kuin seurassa, saat tehdä mitä haluat tai olla tekemättä. Saatat saada kokoreissuksi mukavaa seuraa,tai sitten et :) Mutta mene! En ymmärrä ihmisiä jotka eivät uskalla mennä edes elokuviin yksin.

Mä kävin Kroatiassa viikon lomalla YKSIN, pari päivää olin omissa oloissani ja sitten tutustuin toiseen yksin matkaavaan naiseen :)

järki käteen ja menoksi

Lähtisin niiiiin hypyn kengässä. Valitsisin nimenomaan päivä Tukholmassa -risteilyn, en pelkkää laivalla hillumista. Illalla nauttisin jonkun ihanan alkudrinkin, ja kun huvittaisi, menisin syömään, mitä mieli tekisi. Illan viettäisin varmaan osittain toisen herkullisen drinkin ääressä ihmisten häsellystä katsellen, osittain hytissä kaikessa rauhassa hyvää kirjaa lukien. Aamulla kunnon aamiaisbuffa, sitten kaupungille kiertelemään, mielialan mukaan katselemaan ympärilleen ja tekemään hauskoja pikku havaintoja, tai sitten ei-tavoitteellisesti shoppaamaan. Ja illalla sama homma laivalla kuin edellisiltanakin.

Turvallisuudesta huolehtisin välttämällä epämääräisiä paikkoja ja olemalla vetämättä lärvejä, jotain ikävää voisi sattua kaverinkin kanssa.

Pienten lasten äitinä sanon että oma seura paras seura. Kun päivät pääksytysten vastaa toisten tarpeisiin, ei sit tuollaisella irtiottomatkalla todellakaan jaksaisi mitään "mul on kurkku kipee, ei mennä kaupungille" "mä en ala jos en löydä Sitä Mekkoo minkä näin netissä, nyt kyl etitään" "mä en tykkää kyl mistään ton raflan ruoasta" -vinkumista keneltäkään AIKUISELTA. En edes haluaisi ottaa sitä riskiä ;).

Kuumimmat

Yhteistyössä