Lähtisitkö yksin aikuisena ulkomaille vauvan ja 6v ja 5v kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja g42t
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

g42t

Vieras
nyt kun olisi aikaa niin voisi lähteä. Kun olin töissä niin ei ollut aikaa. Tekisi niin kovasti mieli. Noiden kahden isomman kanssa olen ollut kaksi kertaa yksin ulkomailla ja kaikki mennyt TOSI hyvin.

[QUOTE="heh";22777169]riippuu vähän siitä, mitä eillä ulkomailla haluaa tehdä. jos haluat hoitaa lapsiasi yksin ulkomailla niin mikä ettei.[/QUOTE]

no, ajateltiin uida, syödä hyvin ja katsella kulttuuria ja tehdä kävelylenkkejä.

Riippuu kohteesta. Jonnekin suomalaisten suosimaan rantalomakohteeseen voisin mennäkin, jossa on aika suojaisa ympäristö. Minnekään kaupunkilomalle en lähtisi tuon katraan kanssa, voisi olla hankalaa katsoa noiden isompien perään kun on vauva siinä koko ajan.

Jos 6v ja 5v on reippaita ja "kilttejä" niin voisin lähteä. Siis ei tarvi pelätä että ne karkaa tai alkaa mahdottomiksi kiukkupusseiksi. Mutta lähtisinkö itse.. tuskin. Meidän lapset on ollut niin mahdottomia että en uskaltais. Mutta itse sinä ne isomat lapset tunnet ja tiedät voiko niiden kanssa lähteä.

[QUOTE="jeps";22777194]Lähtisin. Mut ois kiva et itellä ois aikuiseuraa kyllä.
Mutta joo menisin.[/QUOTE]

Näinpä, kyllä mä jotain kaveria esmes pyytäsin mukaan :) Jos ottas vaikka pari omaa muksuansa mukaan, oltas sit sellanen iso metelöivä lomalauma :D :D :D

EN LÄHTIS!!!
Olen ollut todella hirveässä vatsataudissa ulkomailla, en olis jaksanut huolehtia muista hyvä kun pärjäsin itseni kanssa.
Ja ainahan itselle voi joku haaveri sattua...

No mikset lähtis. Minä olen reissannut nyt 2,5 v kaksosten ja 5 vuotiaan poikani kanssa myøs itsekseni, koska mies matkustelee tyøkseen paljon. Asumme ulkomailla, joten suurin osa matkoistani yksin lasten kanssa on suunnannut kotimaahan, mutta olemme reissanneet muutenkin. Helpommallahan lasten kanssa lomalla pääsee kun ei tarvi kotia hoitaa.

Riippuu lapsista. Omieni kanssa en lähtisi, en viitsisi maksaa siitä, että istun hotellihuoneessa painimassa raivoavien lasten kanssa. :) Mutta jos lapset ovat rauhallisia yksilöitä, jotka nauttivat matkustamisesta (eivätkä sekoa siitä, niin kuin meidän kullannuput), niin mikä ettei.

nuo isommat on kyllä tottuneita matkusteluun ja ovat "melko" rauhallisia. mitä nyt 5v tyttö saa välillä noita känkkäränkkiä. Aika kovaäänisiä kyllä on ja jos oikein pilkunviilaajat meidän naapuriin hotellissa tulee niin sitten olen kyllä lirissä :(

Yhteistyössä