LÄhtisitkö minun tapauksessani neuvolaan vai peruisitko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli ensin pitäisi viedä alle 5v seurakunnan kerhoon ja siitä suoraan neuvolalle. Auto siis ihan käytössä minulla kyllä. 2v10kk tyttö mukana, jolla koko oikea jalka kipsissä murtuman takia eli neuvolaan mennessä joudun ensin kuskaamaan matkarattailla tytön sisälle ja juoksemaan vauvaan hakemaan jne jne...

Ja eilen ehtoolla ja yöllä minulla itselläni oli varmaan vähän lämpöä ja nyt edelleen on pää ihan hemmetin kipeä. MInulla ei edes pää särje juuri ikinä eikä varsinkaan näin.

Mietin, että miten välttämätön tuo neljä viikkoisen neuvola nyt on, kun tiedän, että tyttö syö hyvin ja kasvaa joten mitään hätää hänellä ei ole.

Kyllä varmaankin menisin. hankalalta tuo kuullostaa toki, mutta menisin silti. ainakin täällä on neuvolassa liian vähän henkilökuntaa, ja haluaisin omalta osaltani olla lisäämättä jonoja peruuttamalla aikaa samana päivä..
Itse menisin, mutta ymmärtäisin vaikka sinä peruisit.
Onko tuo kipsi pois sitten 2 vko.n kuluttua?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä varmaankin menisin. hankalalta tuo kuullostaa toki, mutta menisin silti. ainakin täällä on neuvolassa liian vähän henkilökuntaa, ja haluaisin omalta osaltani olla lisäämättä jonoja peruuttamalla aikaa samana päivä..
Itse menisin, mutta ymmärtäisin vaikka sinä peruisit.
Onko tuo kipsi pois sitten 2 vko.n kuluttua?

Ei ole pois, mutta jos itse olisin terve silloin. Eilen siis olin ihan menossa ,mutta nyt olo tuntuu niin raskaalta, kun päätä särkee perkeleesti. :( Ja kahden viikon päästä varmaan saan järjestettyä miehen tuon neuvolan ajaksi kotiin tai jonkun muun tähän lasten kanssa, nyt ei onnistunut.

Yhteistyössä