V
"vieras"
Vieras
Tyttö 9kk sai pneumokokkirokotteen maanantaina ja sen jälkeen alkoi todella korkea kuume 39,5-40,5. Tänään turposivat imusolmukkseet ja käytiin lääkärillä, korvat oli terveet. Nyt on kuume laskenut, mutta tyttö on huutanut viimeiset 3h, eikä pysty syömään tuttia, eikä nukkumaan. Soitin päivystykseen ja kysyin neuvoa, mutta käskivät vaan seurata... eli annanko huutaa koko yön, kun ei mikän auta?!!