Lähtisitkö helpommin julkkiksen matkaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v iera s
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v iera s

Vieras
Tuli julkkisten kanssa maanneiden kehuskeluketjusta mieleen:

lähdettekö varmemmin julkkiksen matkaan, kuin taviksen?

Puhutaan nyt vain sänkyhommista, yhdenyön jutuista ja ei-vakavasta seurustelusta.

Itse vastaan: kyllä, jos olisin sinkku. :D

Menee vähän ohi aiheen mutta aikoinaan sinkkuna toilaillessa oli touhua vähän sinne ja tänne, nykyään hekottelen useinkin telkkarista kotimaisia ohjelmia katsellessa että "tuotakin olen käynyt ja tuonkin kanssa..." On erikoinen fiilis kun tietää miltä joku nykyään menestyvä ja julkisuudessa oleva ihminen näyttää aamuteellä silmämeikit huonosti pestynä tai ihan vaan että millainen se vartalo olikaan oikeasti.

En ole koskaan tajunnu mikä julkkiksessa viehättää, varsinkin sellaisissa joilla ei ole muuta ansioita kun on ollu teeveessä. Eli kuhan on jullkis se riittää monille, vaikka ei olisi kummosen näkönen, luonne paska ja täysin persaukinen.

Mä olen ollut julkkiksen kanssa, mutten ole sillä kehuskellut. Vastaus on: en lähtisi. Siis helpommin. Tyypin pitää olla jollain tapaa karismaattinen, sillä ei ole merkitystä onko julkkis vai ei.

Julkkisnaiset ovat vähän niin kuin miljoonat: ensimmäinen on vaikein.

Pitää vain muistaa että lähtee baarista käsikynkkää. Kunhan huomataan, niin jatkossa seuraa riittää kyllä.

Ehdottomasti kyllä. En tiedä onko se se karisma vai se, että tuntuu niin tavoittamattomalta eli jollain tavalla turvalliselta ihastuskohteelta, mutta siitä lähtien kun olen ollut naimisissa olen lähes poikkeuksetta ihastunut julkkismiehiin. Olen siis aina ollut herkästi ihastuvaa sorttia, mutta nykyään vain nämä julkkikset kiinnostaa.
Yksi tapaus on tällä hetkellä sellainen, jolta saan todella paljon huomiota ja pikkuhiljaa olen alkanut miettimään kannattaako minun edes mennä paikkoihin jossa voin tavata hänet ettei vaan mitään lipsahduksia tapahtuisi.

Samalla tavalla ne julkkikset käy paskalla kuin muutkin. Jos ei lasketa chatjuontaja-bb-viidakon tähtöset-idolstyrkkyjä, julkkikset on varsin tavallisia ihmisiä joilla on vaan näkyvämpi duuni. En lähtis kenenkään matkaan vain siksi että on ollut pärstä lehdessä tai telkkarissa

Yhteistyössä