Lähti sitten mopo käsistä pahemman kerran

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "joulumuori"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"joulumuori"

Vieras
Paketoin tuossa kerrasta kaikki hankitut lahjat ja johan oli määrä! Kuinka niitä on voinutkin kerääntyä noin paljon... Tänä jouluna meidän lapsi pääsee varmaan uimaan lahjojen sekaan :D

Paljonko te muut olette jo ostelleet lahjoja?

ostetaan kummallekki lapselle 3 lahjaa. suojelusenkeli kaulakoru kummallekki, esikoiselle rannekello ja pikkulegu paketti paloasema yms ja kuopukselle parkkihalliin lisäosia ja rekka.

[QUOTE="näin meillä";22490519]En yhtään, lapset saavat kyllä lanttulaatikkoa! Mutta ei muuta.[/QUOTE]

Heh, melko surkeaa...
Omalta osalta on myös mopo karannut, varsinkin omille ja kummilapsille on tullut lahjoja ostettua liian kanssa. Aikuisille en sen sijaan oikein tahdo keksiä mitään.

no ihan tarpeeksi, mutta mulle on aina rajoittavana tekijànà se ettà ne pitàà laittaa matkalaukkuun (leluissa on muuten aika tilaavievàt paketit!!! ) ja muutama làmpòinen talvivaatekin pitàisi ottaa mukaan. meillà tànààn max 14 °C ja kuljen toppatakissa.....

Ei ole rahaa ostella ei mutta ei sitä voi lasten jouluakaan pilata olla oastamatta lahjoja, pakko varmaan ostaa luotolla ja maksella myöhemmin pikkuhiljaa pois.

[QUOTE="lapset ensin";22490723]Ei ole rahaa ostella ei mutta ei sitä voi lasten jouluakaan pilata olla oastamatta lahjoja, pakko varmaan ostaa luotolla ja maksella myöhemmin pikkuhiljaa pois.[/QUOTE]

ei kaiken tarvitse aina olla kallista ja suurta.

meillä ollaan nyt ahkerasti siinä hommassa että seurataan hintoja ja skaala on ihan huikea! siis esim joissain isoissa lego paketeissa ovh 119e ja sitä hintaa joissakin kaupoissa. jostain saa 89e ja nyt edullisin 76e..!

On täälläkin tullut osteltua jonkin verran, mutta paketoinu en ole vielä yhtään. Joka vuosi päätän, että nyt ei hankita kovin paljoa, mut sitte kuitenkin sitä vaan ostelee.

Toisaalta...meillä ei sukulaisilta pahemmin tule, joten itse ne on ostettava.

Ei noihin lahjoihin nyt niin hirveästi rahaa tarvitse. Kiertelee ja katselee mahdollisimman paljon niin löytöjä kyllä tekee. Itse löysin tänään http://www.suomalainen.com/sk/servlets/ProductServlet;jsessionid=0dc4ffe0e4fc2da05fe7721f2368426787c7617dcdca6906c73b5c9b33c8946c.e3iKa3eKc3qRe34MbN8Pah8Rahz0n6jAmljGr5XDqQLvpAe?action=productInfo&productID=5198648 tämän kirjan hintaan 3e Info-kirjakaupasta. Ja br-lelukaupasta dinosaur king -figuureja 3e/pkt.

Olen ostanut lapsille 8 lahjaa kummallekin, lisäksi muutamia yhteisiä lahjoja (pleikka, pelejä, lautapelejä, pari dvd:tä). Uuden Risto Räppääjän vielä ostan, sitten on lahjat tältä osin valmiina.

Eno-kummisetä ostaa pari pakettia per lapsi, kummitädit myös, isovanhemmilta tulee kymmenkunta pukettia oletan. Eli kai nuo tänäkin vuonna ui lahjoissa. Etenkin, kun synttäritkin on miltei jouluna :)

Olen ostanut lapsille 8 lahjaa kummallekin, lisäksi muutamia yhteisiä lahjoja (pleikka, pelejä, lautapelejä, pari dvd:tä). Uuden Risto Räppääjän vielä ostan, sitten on lahjat tältä osin valmiina.

Eno-kummisetä ostaa pari pakettia per lapsi, kummitädit myös, isovanhemmilta tulee kymmenkunta pukettia oletan. Eli kai nuo tänäkin vuonna ui lahjoissa. Etenkin, kun synttäritkin on miltei jouluna :)

MIKSI noin paljon lahjoja??? Ihan älytöntä:(

[QUOTE="vieras";22490934]Mä en ole vielä edes ajatellut koko joululahjoja. Ensi kuussa sitten.[/QUOTE]

Peesaan tätä muuten mutta tilannut olen yhden lahjan muttei se ole vielä tullut... Sattui tytön toivoma lelu vastaan nettikaupasta niin tilasin ettei pääse loppumaan, tosin se toimitetaan vasta kuun lopussa.

Yhteistyössä