Alkuperäinen kirjoittaja corelia:Hmm...nyt olen taas ihan pihalla. Liityin kanssa sinne, mutta lähe nyt etsimään sitä ryhmää kun ei se haulla löytynyt eli jos joku sinne päässyt viitsisi lähettää kutsun mulle.
Osoitteeni on une_maman@hotmail.com KIITOS!
Lainaten aikasempaa viestiäni. Eli tyttö synty 1.4. ja nyt asustellaa kärpäsen kaupunginosassa kempin vieressä. Löytyykö täältä suunnalta äitejä? Itselläni ei ole autoa päivisin joten jalkapelillä kuljetaan ja seuraa kaivataan. Mulle voi laittaa yvtä tulemaaan.Alkuperäinen kirjoittaja nti:Täällä ois esikoistaa odottava jolla laskettu maaliskuun lopulla. Saksalassa asutaan. Olisi kiva saada seuraa vaikka iltakahveelle tai vaikka lenkille. Laittakaa yksäriä tai mailia heije@jippii.fi
tossa nimimerkin alla (paitsi sun oman alla et sitä nää ) on tommonen oranssi kirjekuori. painat sitä niin pääset kirjottaan y-viestin.. omat y-viestit näät sit tuolta etsivulta kun oot kirjautunu niin siellä on se kohta y-viestit ja semmonen harmaa kuori.. joka muuttuu oranssiks kun sulle on tullu viestiAlkuperäinen kirjoittaja Nanna189:Miten tota yksityisviesti juttua oikein käytetään? Mä en oo hirveesti perehtynyt tähän kaksplussaan joten ihan outo juttu mulle vielä..