M
muutto mielessä
Vieras
Minkälainen paikka on lapsiperheelle asua Liipola, Saksala tai Laune ? Onko joku noista ehdoton ei ?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Launeella taitaa olla omakotitaloja pääosin?
En muuttaisi Saksalaan tai Liipolaan. Paljon kaupungin vuokrataloja, levoton maine.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Launeella taitaa olla omakotitaloja pääosin?
En muuttaisi Saksalaan tai Liipolaan. Paljon kaupungin vuokrataloja, levoton maine.
ei saksalassa ole paljoo kaupungin vuokrataloja. ei yhtään käsittääkseni :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Launeella taitaa olla omakotitaloja pääosin?
ei saksalassa ole paljoo kaupungin vuokrataloja. ei yhtään käsittääkseni :snotty:
Hyvä kun oikaisiteikö siinä uimahallin lähistölläkään..?
Alkuperäinen kirjoittaja höpötin:Kaikki muut mutta ei Liipola,unohda se loukku ihan kokonaan ajattele kun lapsesi on koulussa jne. haluat varman turvallisen kouluympäristön ja rauhallisen asuinalueen liipola ei tätä tarjoa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Launeella taitaa olla omakotitaloja pääosin?
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Launeella taitaa olla omakotitaloja pääosin?
no onhan vaikka kuinka paljon..itse noista vaihtoehdoista suosittelisin tota launetta ehdottomsti
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Launeella taitaa olla omakotitaloja pääosin?
no onhan vaikka kuinka paljon..itse noista vaihtoehdoista suosittelisin tota launetta ehdottomsti
missä täällä ?
ollaan asuttu yli 5vuotta eikä kyllä ole yhtään kaupungin vuokrataloa missään havaittu...no voi olla että olen väärässä. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Launeella taitaa olla omakotitaloja pääosin?
missä täällä ?
ollaan asuttu yli 5vuotta eikä kyllä ole yhtään kaupungin vuokrataloa missään havaittu...no voi olla että olen väärässä. :snotty:
pyökkipolulla on ainakin..
Alkuperäinen kirjoittaja lahest..:no ei Liipola enää ole mitenkään erityisen levoton paikka! ehkä joskus ollut.. mun mielestä kaikki noi vaihtoehdot on ihan ok paikkoja asua!
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Launeella taitaa olla omakotitaloja pääosin?
missä täällä ?
oon edelleenkin erimieltä. ei oo.
yksittäisiä asuntoja toki voi olla, mutta ei muuten. esim. jalavakadulla on yhdessä talossa pari kaupungin vuokraamaa asuntoa, mutta ihan osakeomistustaloja ja rauhallisia muutoin..
että en tosiaan sanois, että ois täällä paljon noita.
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Launeella taitaa olla omakotitaloja pääosin?
missä täällä ?
oon edelleenkin erimieltä. ei oo.
yksittäisiä asuntoja toki voi olla, mutta ei muuten. esim. jalavakadulla on yhdessä talossa pari kaupungin vuokraamaa asuntoa, mutta ihan osakeomistustaloja ja rauhallisia muutoin..
että en tosiaan sanois, että ois täällä paljon noita.
yksittäisistä asunnoista mä puhuinkin..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja joopa:Alkuperäinen kirjoittaja lahest..:no ei Liipola enää ole mitenkään erityisen levoton paikka! ehkä joskus ollut.. mun mielestä kaikki noi vaihtoehdot on ihan ok paikkoja asua!
heh hyvä vitsi,no jos tykkäät että lapsi menee kouluun ja siellä suurin osa maahanmuuttajia tai romaneja joilla molemmilla kulttuureilla eri näkemys tuosta koulunkäynnistä sun muusta ja jos tykäät liikkua illalla ilman että joku hyökkää kimppuusi niin en kyllä suosittele Liipolan pimeimpiä katuja,kyllä se maine on ihan ansaittu ja pahempaa kaupunginosaa saa hakemalla hakea,ja siellähän ei tosiaan tarvi kuin kadunkulmaan kävellä näin vertauskuvallisesti jos jotain haluat millä pään sekasin laittaa aina löytyy joku jolla jotain myydä.
Toki joka paikassa on jotain tietenkin tämän kokoisessa kaupungissa mutta suurin osa tapahtuu Liipolassa vaikka kovin sitä osa puolustaa,no syrjäytyneiden paikka se vaan valitettavasti on edelleen.