LAHTELAISET! Vieläkö mummo päivystää Kärpäsenmäessä?

Alkuperäinen kirjoittaja Puupään Justiina:
Sillä kärpäsenmäen mummolla on aina ihan super monta heijastintakin takissa niin ainakin turvallisuus on taattu, kun tossa mäellä morjestelee. Joo ja sille joka kysyi, niin kyllä se yksi herrasmies edelleen asuu siinä autossa poliisiaseman vieressä, minnekäs se nyt sieltä lähtis, kotoaan. Kampa-Raimo on tosiaan hävinny kun taivaan tuuliin, viimeks tuli nähtyä ehkä -01 vesijärvenkadun mäessä ja itse tais kutsua itseään Jonnaksi. Muistaako kukaan muuten Rytmi-Ranea? Ei ole sitäkään tainnut näkyä ainakaan viiteen vuoteen.

no siis näköjään tosiaan hävinnyt kun kukaan ei ole nähnyt sitä - ja sen kyllä huomaa jos sen näkee :D mua kävi nyt ihan oikeesti häiritsee kun en tiedä missä kampa-raimo majailee :whistle: tässähän menee yöunet jos ei sen kohtalo ala selviimään tän päivän aikana :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Ex-lahtelainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Puupään Justiina:
Muistaako kukaan muuten Rytmi-Ranea? Ei ole sitäkään tainnut näkyä ainakaan viiteen vuoteen.

Mä muistan Rytmi-Ranen! :laugh: Alias Tanssijamies, eikö? Eikö kukaan tiedä sitä Eikka-57:aa? Sotkee pyörällä kuin hullu porukan päälle ja hokee "radiopuhelimeensa": "Haloo, haloo. Täällä Eikkaviisseiska, kuuleeko jäämies"? :laugh:

buahahahahahahahhahaaaa!!! en tiiä kyllä mutta kuulostaa hauskalta mieheltä.. :D

haha, joo, kaikenlaisiin ain törmäskin, useimmiten trion eessä..
rytmi-rane, kampa-raimo, pikku-tiikeri, ja sit se kauhee hampaaton herskanisti, HYI...

lahen legendat <3 :D:D

toi mummojuttu ei kauheesti hymyilytä, ku ei oikeesti tiiä sen tarinaa. nähnyt oon kuitenkin monasti, ja luin sen etlarin jutunki silloin... yks mun iäkäs tuttu kertoi myös tarinaa, et ois menettänyt lapsensa siinä mäjessä, ja siks huitoo autoilijoille.... mut samapa tuo, ei kait se koskaan selviä, mistä oikeesti on kyse. ellei sit käy kysymässä...

sitä mummoa en oo nähny pariin vuoteen, mut kai se viel siel kärpäsel päivystää, kampa- raimoa oon nähny viimeks -99 tai -00....

ja niit tarinoita kampa-raimosta on useampia, samoin siit mummost.... kampa-raimo seonnu kirjoitettuaan 7 L:lää ja mummolta oli kuollu mies/tytär/poika/koira, siinä mäessä...

joskus kuulin kampa-raimosta, että ois joutunu/laitettu/päässyt jonnekin hoitokotiin.... ja sit kans semmonen huhu, että ois yhtäkkiä parantunut ja ois nyt joku yliyliyli-insinööri, jossain huippu paikassa, huippu palkoin.... :laugh: :laugh:

Kyllä se mummo siellä mäessä on, pari viikkoa sitten viimeksi näin. Oon kanssa kuullu vaikka mitä juttua, joissa yleensä on kuollu sen lapsi tai koira. Yks kaveri väitti "tietävänsä" sen ja sen tyttären ja sano, etä se muori on jokseenkin dementti ja käy siinä muuten vaan ulkoilemassa.

Rytmi-ranea on ainakin viime vuoden sisällä näkyny, torin hakkiksen puolen bussipysäkeillä ainakin. Kampa-raimoa ei kyllä ole vuosikausiin näkynyt, taisi asua jossain eteläisessä lahdessa, sokkarissa sen yleensä näki. Ladamies (eli se joka asuu autossaa) oli aina öisin yhdellä huoltsikalla, jossa olin ennen töissä. Kerran se puhu jotain sekavia siinä kassalla a se muuten haisee todella pahalla. Polttaa punaista norttia..

Sen sellase kumarassa kävelevän deekun näköisen miehen lasken kanssa jonkin sortin kylänähtävyydeksi. Kävelee ihan kaksinkerroin ja potkii usein roskia, näkyy ainakin kivistonmäellä ja keskustassakin.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Kyllä se mummo siellä mäessä on, pari viikkoa sitten viimeksi näin. Oon kanssa kuullu vaikka mitä juttua, joissa yleensä on kuollu sen lapsi tai koira. Yks kaveri väitti "tietävänsä" sen ja sen tyttären ja sano, etä se muori on jokseenkin dementti ja käy siinä muuten vaan ulkoilemassa.

Rytmi-ranea on ainakin viime vuoden sisällä näkyny, torin hakkiksen puolen bussipysäkeillä ainakin. Kampa-raimoa ei kyllä ole vuosikausiin näkynyt, taisi asua jossain eteläisessä lahdessa, sokkarissa sen yleensä näki. Ladamies (eli se joka asuu autossaa) oli aina öisin yhdellä huoltsikalla, jossa olin ennen töissä. Kerran se puhu jotain sekavia siinä kassalla a se muuten haisee todella pahalla. Polttaa punaista norttia..

Sen sellase kumarassa kävelevän deekun näköisen miehen lasken kanssa jonkin sortin kylänähtävyydeksi. Kävelee ihan kaksinkerroin ja potkii usein roskia, näkyy ainakin kivistonmäellä ja keskustassakin.

Minust se "kellonsoittja " on jotenki kauheen säälittävä :(
Käy öisin kivimaan burgerin syömässä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.youtube.com/watch?v=OWYYiM7UpCU

Tuossa rytmi-rane ;)

Apua, niinpäs onkin! :laugh: Myös Tanssijamiehenä tunnettu. Ei hitto, tätä ketjua kun lukee, niin oikeesti tuntuu et Lahessa on erityisen paljon kaikkia kahjoja...

Yhteistyössä