lahtelaiset OHOI!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
* su 16.12. klo 18 Ristinkirkossa Miika Hämäläinen, Pauli Pietiläinen, Hannele Koskinen, Lauletaan Viittoen -kuoro joht. Raija Lihr-Viikinniemi.
tämä löytyi seurakunnan nettisivuilta

viime vuonna oltiin launeella, mut ei kirveelläkään muista et minä päivänä.. 2005 oltiin ristinkirkos mut se tais olla alkukuusta.. mistään en oo löytäny..

haluais ite päästä laulamaan..

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
viime vuonna oltiin launeella, mut ei kirveelläkään muista et minä päivänä.. 2005 oltiin ristinkirkos mut se tais olla alkukuusta.. mistään en oo löytäny..

haluais ite päästä laulamaan..

Mulla sama juttu, olisi kiva päästä kuuntelemaan joululauluja... jos huomaan että koska ne on niin kerron.

Kauneimmat joululaulut Lahdessa 2007

Keski-Lahti

* su 9.12. klo 14 Metsäpellon seurakuntakodissa Esko Ojala, Marjukka Liimatainen, Maarika Laakso-Helle. Joulupuuro ja torttukahvit, arpajaiset. Kahviraha lähetystyön hyväksi.

* ke 12.12. klo 18 Mukkulan kirkossa Hannu Lehdeskoski, Marjukka Liimatainen.

* su 16.12. klo 18 Ristinkirkossa Miika Hämäläinen, Pauli Pietiläinen, Hannele Koskinen, Lauletaan Viittoen -kuoro joht. Raija Lihr-Viikinniemi.

* loppiaisena 6.1. klo 18 Ristinkirkossa Jan Lehtola, Hannele Koskinen.

Laune

* su 9.12. klo 16 Launeen kirkossa Sirkku Laitinen, Tea Lankinen.

* ma 10.12. klo 18 Patoseudun srk-kodissa Riitta Särkiö.

* to 13.12. klo 19 Nikkilän srk-kodissa Pauliina Hatakka, Pia Ylitalo-Maunula.

* su 16.12. klo 15 Liipolan srk-keskuksessa Pauliina Hatakka, Tea Lankinen, Liipolan aluetyö, joulumyyjäiset.

* su 16.12. klo 18 Launeen kirkossa Ulla Kotinurmi, Pia Ylitalo-Maunula, Kumina.

* to 20.12. klo 18.30 Launeen kirkossa Teija Kuuppo, Pia Ylitalo-Maunula.

Yhteistyössä