Lahtelaiset!!! Mistä/kenet ootte tilannu joulupukiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja InnuAnnu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on käynyt joku isäni entinen työkaveri parina jouluna peräkkäin. Isäni sen on järkännyt joten en sen enmpää tiedä. Muistelisin että se kiertelee muutenkin silloin keikkaa tekemässä ja rahat laittaa johonkin hyväntekeväisyyteen. :) En osaa numeroa antaa :/

Alkuperäinen kirjoittaja noo:
Alkuperäinen kirjoittaja InnuAnnu:
meilläkin ois pukin vermeet, mut täyte vaatteitten sisään puuttuu.... :D

Naapuri?

viime vuonna yritettiinkysellä, mut ei ollu innokkaita :/
Ja osa on pois täältä joulunpyhät.
Tilattiin siis viime vuonna pukki joak oli aivan kamala, narkkiksen näkönen luihu pösilö :$

Minä ja mies voitaisi tulla jos meillä olisi varma tuo omien lapsien hoito :)
Minulla on muorin puku ;) ja olemme välillä käyneet yhdellä tutullakin jos hänellä on lapset olleet jouluna :)

Mutta kun on vielä epävarmaa tuon meidän mummon tulo meille jouluksi :( tämän mokoman lenssun takia

meillä makso viime vuonna pukki 40e joa oli todella plööö.
joulupäivänä soitin sinne mistä olin sen tilannu niin oli laittanut poikans asialle ja ite ollu jossain muualla, oli vaan pahoillaan...

kattelin et kesäteatteriltakin sais tilattuu pukin ja ois varmaan kyllä todella hyvä ja asiansa osaava, mutta maksais 70e :/

Alkuperäinen kirjoittaja noo:
Minä ja mies voitaisi tulla jos meillä olisi varma tuo omien lapsien hoito :)
Minulla on muorin puku ;) ja olemme välillä käyneet yhdellä tutullakin jos hänellä on lapset olleet jouluna :)

Mutta kun on vielä epävarmaa tuon meidän mummon tulo meille jouluksi :( tämän mokoman lenssun takia

oii, tää kuulostas kyllä enämmän kun hyvältä :)

Mitään varmaa en siis valitettavasti voi vielä luvata,mutta itsekin siis asutaan Lahdessa ja tuo sopisi hyvin meillekin JOS vaan mummeli pysyy terveenä ja tulee meille joulua viettämään niin sitten voisimme tulla teille pukiksi ja muoriksi ;)
Muuten meiltä puuttuu lapsenvanhti ja mies nyt töissä joten en voi luvata pelkkää pukkiakaan teille,
mutta huhuillaan täällä :)

Yhteistyössä