LAHTELAISET HOI!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suunnittelen moista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suunnittelen moista

Vieras
Oletko käynyt yksityisessä äitiysneuvolassa 4d ultrassa?
Paljonko maksoit? Saako kelakorvauksen suoraan, vai pitääkö hakea erikseen itse kelalta?
Saako sieltä levylle kuvat/videon? Jossakin tuo taitaa olla käytäntö vaan onkohan tuolla?

Olen käynyt 2 vuotta sitten, joten hintaa en enää muista. Kelakorvaus piti muistaakseni hakea itse jälkikäteen. Vastaanottotilat oli melko kulahtaneet ja ankeat, mikä ei herättänyt luottamusta ensinäkemällä. Lääkäri oli joku vanhempi mies, joka selitti paljon ultrauksen aikana. Kuvia saimme mukaamme muutaman paperille. Luulen, että levylle ei olisi ollut mahdollista saada, eikä videon mahdollisuudesta ainakaan sanottu mitään. Lapsen asennosta johtuen saatiin otettua vain 3d-kuvaa, mutta aika oli varattu 4d:lle.

Alkuperäinen kirjoittaja Maisuli:
Olen käynyt 2 vuotta sitten, joten hintaa en enää muista. Kelakorvaus piti muistaakseni hakea itse jälkikäteen. Vastaanottotilat oli melko kulahtaneet ja ankeat, mikä ei herättänyt luottamusta ensinäkemällä. Lääkäri oli joku vanhempi mies, joka selitti paljon ultrauksen aikana. Kuvia saimme mukaamme muutaman paperille. Luulen, että levylle ei olisi ollut mahdollista saada, eikä videon mahdollisuudesta ainakaan sanottu mitään. Lapsen asennosta johtuen saatiin otettua vain 3d-kuvaa, mutta aika oli varattu 4d:lle.

Kiitos vastauksestasi. :)

Kävin siellä Hämeenkadun neuvolassa. En voi missään nimessä suositella sitä mieslääkäriä. En tiedä ultraako siellä joku muukin.
Maksoi n.140e, josta jälkeenpäin haettiin kela-korvaus (n.60e).
Levylle sai muutaman kuvan.

Tuo mies lääkäri joka on Yksityisellä neuvolalla on myös Hemossa. Olen kuullut häntä kovasti kehuttavan, miksi Pessi sinä et ole tyytyväinen `?

:wave:
Joo se sama mieslääkäri tekee sekä Hemossa että Yksityisessä ä-neuvolassa. Eikä ole siis fyysisesti sama paikka.
Todella töykeää käytöstä, vähättelemistä ym. Eikä kertonut kummallakaan kertaa sukupuolta vaikka ainakin viimeksi sain käsityksen että selkeästi näki sen.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Joo se sama mieslääkäri tekee sekä Hemossa että Yksityisessä ä-neuvolassa. Eikä ole siis fyysisesti sama paikka.
Todella töykeää käytöstä, vähättelemistä ym. Eikä kertonut kummallakaan kertaa sukupuolta vaikka ainakin viimeksi sain käsityksen että selkeästi näki sen.

Eikai se ole se yksi ällö äijänroikale, joka päksissäkin synnytyslääkärinä? :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:

Eikai se ole se yksi ällö äijänroikale, joka päksissäkin synnytyslääkärinä? :kieh:

Kyllä on varmaan sama, luulsiin että jo eläkkeellä Päksistä tosin. Saanut huomautuksia toimistaan ym.

Puhuin tästä asiasta hemossa.Moni on kuulemma valittanut sen miehen käytöksestä mutta on alansa parhaimmistoa.Elikkä jos joudun sille niin tappeluhan siitä tulee =) mä olen maksava asiakas ja vaadin palvelua

Voi miten kurja homma. En taida voida perua enää aikaani. :( Se on juurikin mieslääkärille. :/

Yhteistyössä