Lahtelaiset apua!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamatheboss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mamatheboss

Jäsen
31.07.2008
374
0
16
Olemme mahdollisesti muuttamassa pian Lahteen (tai sen lähelle) jos mies saa hakemansa työpaikan sieltä.

MIKÄ olisi mukava asuinalue Lahdessa tai sen lähiympäristössä? Mielellään rivit/okt-alue tai rauhallinen kerrostalolähiö!

Mitä suosittelette? :heart: :flower: (muuttamassa minä, mies ja tammikuussa syntyvä vauva) :)

En muuttais enää takaisin Lahteen :whistle:
Jos olisi ihan pakko niin varmaan kasakkamäkeen tai sitten jonnekkin mukkulan taakse..
Ahdistava paikka...
Me asutaan nykyään tässä Vääksyssä ja hyvin olen viihtynyt ja matkaa lahteen joku parikyt kilsaa..

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Jos olisi ihan pakko niin varmaan kasakkamäkeen tai sitten jonnekkin mukkulan taakse..
Ahdistava paikka...
Me asutaan nykyään tässä Vääksyssä ja hyvin olen viihtynyt ja matkaa lahteen joku parikyt kilsaa..

Mä tykkään Vääksystä mutta ei voida muuttaa sinne

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Ahdistava paikka...

Miksi ihmeessä? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Ahdistava paikka...

Miksi ihmeessä? :D

Sen työn vuoksi kun on lokauusta-toukokuuhun koko ajan päivystyksessä tulee turhan pitkä matka äkkilähdölle

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Anttilanmäki-Kittelän alue on mahtavaa! KAIKKI kävelymatkan päässä, silti erittäin rauhallinen alue ja päiväkoti ja koulu lähellä.

Toi on niin totta, kaunistakin vielä ja leikkipuistoja ja todella kaikki lähellä. Mutta sinne ei niin vaan muutetakaan, kun asuntoja on myynnissä tosi harvoin (ja sitten ne maksaa tosi paljon).

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Anttilanmäki-Kittelän alue on mahtavaa! KAIKKI kävelymatkan päässä, silti erittäin rauhallinen alue ja päiväkoti ja koulu lähellä.

Toi on niin totta, kaunistakin vielä ja leikkipuistoja ja todella kaikki lähellä. Mutta sinne ei niin vaan muutetakaan, kun asuntoja on myynnissä tosi harvoin (ja sitten ne maksaa tosi paljon).

Rivitaloasuntoja on siellä muutamia myynnissä parasta aikaa, käy ap tsekkaamassa Oikotieltä jos olette ostamassa.

Yhteistyössä