Lähteekö multa 10kg heinäkuuhun mennessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja veikatkaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

veikatkaa

Vieras
Olen 171cm pitkä ja painan nyt 71kg. Olen kyllästynyt tähän läskikerrokseen, joka varsinkin näin kevään tullen alkoi ahdistaa vielä enemmän, kun vaatetuskin kevenee. Olen käynyt salilla 2 kertaa viikossa pari vuotta, mutta sen seurauksena tuo läksi ei ole lähtenyt mihinkään, kun olen syönyt aika paljon (myös herkkuja). LIhasta olen kyllä saanut paljon. Nyt pitäis vaan heivata tuo löysä, että ne lihakset näkyis sieltä.

Aloitin siis kevyemmän linjan. Toistaiseksi jätän kaiken suklaan ja jäätelön pois, jotka ovat kuuluneet mun päivittäiseen ruokavalioon. Nyt teen sillain että aamulla puuro marjoilla, päivällä n.100g jotain lihaa tai kalaa, kasviksia ja ehkä vähän riisiä tai perunaa. Jos tulee tarvetta välipalalle niin marjarahkaa tai hedelmärahkaa. PÄivällinen lounaan tyyliin. Illalla vähän lisää rahkaa, hedelmää tai leipä.

Liikuntana aamulenkki kevyesti hölkäten tai reippaasti kävellen, 30-40 min. Lisäksi tuo sali ja liikkumiset töihin ja kouluun.

Mitäs luulette paljonko olen laihtunut kesäkuun alkuun mennessä? Entä heinäkuun?

Veikkaan että laihdut 2kg/kk ellet tosi tarkkaan laske kaloreita. Jotta laihtuisi kilon, pitää tulla 7000 kalorin vaje. Kroppa pitää helposti painonsa samassa ja sulle tulee hirveä nälkä ja syöt huomaamattasikin.

Veikkaan että laihdut 2kg/kk ellet tosi tarkkaan laske kaloreita. Jotta laihtuisi kilon, pitää tulla 7000 kalorin vaje. Kroppa pitää helposti painonsa samassa ja sulle tulee hirveä nälkä ja syöt huomaamattasikin.

Kaloreita tulee päiväss n. 1000-1200, treenipäivänä hieman enemmän. Kyllä mä aika tarkkaan ne lasken ja punnitsen suurimman osan ruoista. Nesteitäkin lähtee varmaan aluksi paljon, olen aika turpea niistä nyt..

Multa pitäis lähtee 20kg ja vauva vielä mahassa. Mut tiedän et lähtee:) Ekat 10kg jää laitokselle ja toiset 10kg treeniä, treeniä ja ruokavalio:) Mut onneks treenaaminen on tuttua!!! Ruokavalio on mulle se hankalampi juttu rakastan syömistä!!

[QUOTE="vieras";23605005]Kymmenen kiloa kolmessa kuukaudessa? Haukkaatko ehkä pikkusen liian ison palan, kun et ole edes ylipainoinenkaan?[/QUOTE]

En tiedä, en välttämättä. Kaverini oli tasna samoissa mitoissa kuin minä nyt ja laihdutti 60:een kiloon juurikin kolmessa kuukaudessa.

[QUOTE="vieras";23605221]Jos aamulenkin teet ennen aamupalaa, saat puolikiloa viikossa pois. Jos lisäät karppaamisen siihen niin sitten pääset -10 kg halutussa ajassa.[/QUOTE]

Toivottavasti:) En tiedä, onko tuolla aamuaerobisella oikeasti merkitystä vai ei. Tutkimustulokset kai ovat sen suuntaisia, että ehkä ei, mut minusta aamu on ihanaa aikaa lenkkeillä näin keväällä ja kesällä. Avaa päivän. En aio alkaa karppaamaan, koska haluan syödä hedelmiä ja viljaakin kohtuudella. Salilla ei myöskään rauta nouse ja lenkki kulje, jos en saa hiilareita tarpeeksi.

NO hyi, liian laihaksi menee jos tuon kokoisesta ottaa jonku 10 kiloo. Ja sitpäpaitsi sullahan on lihasta nin onko sussa edes mistä ottaa. Kyllä varmaan kääntää kesäkadulla miesten katseet juu ku oot luuta ja nahkaa. Pari kiloo ei enempää urheilevalle naiselle noista mitoista.

Yhteistyössä