lähteekö ketään laivalle tänään??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anna

Vieras
Eurooppa kutsuu illalla.
lähetään miehen kanssa ihan kaksin matkaan.

ihnaaa . ei ole ketään huutamassa ,kun lautasen saan eteeni "äti mulla on pissahätä"

ketään ei juoksentele ympärillä jnejne

ja mikä parasta mä saan ottaa sidukkkaa. johan tässä ollaan melkiist kaksi vuotta ottamatta mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja anna:
Eurooppa kutsuu illalla.

ihnaaa . ei ole ketään huutamassa ,kun lautasen saan eteeni "äti mulla on pissahätä"

ja mikä parasta mä saan ottaa sidukkkaa. johan tässä ollaan melkiist kaksi vuotta ottamatta mitään.

Ei tänään, mutta tossa kevään puolella lähetään ilman muksua.

Ottakaahan ihan reilusti ja reippaina...
Nyt nautitte ihan vaan toisistanne,kyllä se lastenhoitaja pärjää.Laivaa ei kuitenkaan pysäytetä jos hätä tulee...

Alkuperäinen kirjoittaja anna:
Eurooppa kutsuu illalla.

kiitos!! ipanat menee mun vahemmille ,että hyvässä hoidossa ovat. pieni myräkkä haittaa mä otan tästä 23h kaiken irti!!!!!!! niin harvoin käyn yhtään missään ,että mä olen ansainnut tän!!!=)

sitä myräkkää on luvattu vasta sunnuntaiksi. joten ottakaa rennosti vaan kaikki ilo irti! ja ainahan liian sidukan voi laittaa laivan "keinumisen" piikkiin ;)
mulle tulee niin herkästi toi merisairaus, että meen laivalle mieluummin kesällä vaan...

Nyt kun kattelee kuinka ulkona noi puut melkeen maantasalle vääntyy (no ei nyt ihan, mut kuitenkin :D) tua tuulessa, ja peltikatto kolisee niinkun ois irti lähdössä, niin oon ihan tyytyväinen, että EI olla lähdössä mihkään laivalle...

Mutta pitäkää te hauskaa ja nauttikaa vapaa-ajasta, se tekee hyvää!! =)

Yhteistyössä