Lähtee kohta järki päästä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äääääääääääääääk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äääääääääääääääk

Vieras
Mies oli eilen iltavuorossa ja minä kolmen tytön kanssa ihan yksin koko hemmetin päivän täällä sisällä kykin,kun vettä vaan tuli päivän..Tämän päivän ukkeli oli aamuvuorossa ja nyt nukkuu,että jaksaa seuraavan yön olla töissä..Tänäänkään ei missään olal ehditty käydä,ulkona märkää ja harmaata..ja mulla menee hermo kiukuttelevaan 3-vuotiaaseen ja roikkuvaan 2-vuotiaaseen,esikoinen senrään ollut ulkona kavereidensa kans..Sitä muuttuu ihan apaattiseksi,kun on sisällä vaan..Niin ettei osaakaan kuin olla siellä sisällä vaan..:/ tekis mieli juosta päin seinaa..Mun elämä on NIIN HEMMETIN TYLSÄÄ!!

,että lapsettomien pitää aina tulla katkerina kommentoimaan,jos joku väsynyt äiti purkaa oloaan täällä..?Olen huomannut tämän monessa keskustelussa?Olen pahoillani lapsettomuudestasi,mutta meidän onnellisten,mutta väsyneiden äitienkö pitäisi ymmärtää teitä,jos tekään ette ymmärrä meitä?
Ja ap:Olisiko sinulla vain oman ajan puutetta?Koita hankkia joku harrastus ja aikaa sille,tee joskus jotain yksin..Piristää kummasti ja sitten jaksaa touhuta lastenkin kans.Tämä sateinen kesä on kyllä peestä..

Yhteistyössä