Lähteäkö vai ei lähteä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Inkeri34
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Haluasinkin työskennellä tuolla paikassa, mutta nainen ihan sietämätön ja olen ollut kuitenkin aiemmin tosi vaikeissa paikoissa ja tämänlaista ei ikinä ole ollut. Entä jos hoitaisin taloushallinnon tutkinnon noissa paikoissa joihin työmatka 50 km ja sitten miettisin muuttaisinko lähemmäksi, kulkisin sinne päivittäin tai sitten etsisin oppisopimuksen jälkeen työn lähempää? Minulla on pääasia että saisin tutkinnon suoritettua kunnialla ensin. Otan vielä ideoita ja ehdotuksia vastaan, kiitos :)

Ensisijaisesti kannattaa ajatella sitä,missä haluat loppuelämäsi viettää, mikä loppuelämän kannalta viisain ratkaisu. Voihan olla, että teet kyseistä työtä loppuelämäsi? Joutuisit tuota moukkaa sietämään neljä kuukautta, joka loppujen lopuksi hyvin lyhyt aika.

Mielistelemään en kyllä kyseistä henkilöä lähtisi, pahentaisi varmasti vain asemaasi. Kääkkä käyttäisi heikkouttasi vain hyväksi, polkisi sinut maan rakoon. Nosta nokka maasta ja osoita hänelle, että sinua ei noin kohdella! Nakkaa vaikka mieluummin välillä takaisin. Nainen nauttii tilanteesta, kun sinuun hyvä purkaa kaikki p...a.

Ota asenne, että jumankauta, mun unelmaa et kurppa tapa!

Sinuna kestäisin, koska on kuitenkin niin lyhyestä ajasta kyse. Ja senkin kuluessa tulee helpotuksia, kun ensinnäkin teoriaopintojen alettua pääset välillä muuhun ympäristöön ja opit varmasti myös koko ajan tekemään työt itsenäisemmin. Minulle olisi aika helppoa antaa juttujen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, jos olisi selvää että se toinen on huonokäytöksinen ja aivan kohtuuton.

Ei sillä, että se 50 km olisi ihan mahdoton matka töihin, mutta jos tuossa paikassa sinulla on melko varma työpaikka jos vaan kunnialla oppisopimusjakson selvität, se on tänä päivänä aika kullanarvoinen tilaisuus. Niissä muissa mahdollisissa oppisopimuspaikoissa ei välttämättä olisi töitä jatkossa.

Ai niin, ei sitä koeaikapurkua tarvitse koskaan perustella, joten tilanne siltä osin aivan sama kuin muissakin työsuhteissa.

Nainen irtisanoutui opettamisestani ja nyt tj yrittää opettaa minua, mutta on vain 3 tuntia päivässä töissä koska jo eläkkeellä. Hankala tilanne kun en tällä opetustahdilla opi kyllä työtä huhtikuuhun mennessä. En tiedä mitä teen?

Opit kyllä. Onhan sinulla tradenomin koulutus ja toimistotyökokemusta, joten tyhjästä ei tarvitse aloittaa. Voit myös opetella asioita alan kirjallisuudesta. Nyt vaan positiivisella asenteella eteenpäin ja surkuttelu pois. Teet parhaasi, niin se riittää.

Kiitos Der kun kannustit minua, mutta olen jotenkin ihan "hukassa" nyt kun en tiedä mitä tehdä. Tunnelma työpaikalla on muutenkin semmoinen ettei kukaan puhu kellekään mitään eli jotenkin kuin "hautajaisissa" ja kuulemma on ollut semmmoinen jo kauan. Keskutelin tänään siistijän kanssa asiasta. En tiedä johtuuko tunnelma jota koen naisesta joka ns. pilasi tunnelman ilkeilemällä minulle ja jotenkin latistamalla uskon itseeni? Minulla on kaksi tai kolme mahdollisuutta vielä oppisopimuspaikoista. Olen hakenut kaikkiin läänissä. Yksi paikka olisi Raumalla, mutta en tiedä saanko sen. Nainen soittelee perjantaina. Kaipaisin vielä mielipiteitä. Olen saanut todella hyviä vastauksia, kiitos niistä:)

Yhteistyössä