Lähteäkkö tuulettumaan vai ei...vauva vasta 2kk

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En tiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
NinaTT itse on jättänyt 1-vuotiaan lapsen yksin pihalle. Olkoot sitten kuinka aidattu piha tahansa niin mun mielestä 1-vuotias ei saa olla yksin pihalla.

Järkyttävää, että edes vitsinä aletaan arvostelemaan ap:n kiintymystä omaan lapseensa. Sitäkään en tajua miksi lasta ei voi jättää isälleen pariksi tunniksi, tuon verran aikaa menee jos parilla käy.

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Alkuperäinen kirjoittaja Malla Makoisa:
Jos vaikka haluaa tehdä niin? Ei ole sulta pois.

Eih, miksi sanoit sen...Seuraavana tulee myrsky "ei se multa olekkaan, mutta vauvalta on"... :attn:

Luuletko etten tiedä tuota tulevaa kommenttia. :D

NinaTT:n lapselta on muuten pois se, että äitinsä on noin fanaattinen ja että lapsella ei ole kunnollista isää.

mitäs jos kukaan ei enää kommentoisi koko ketjuun..Eikös ap jo päättänyt että ulos lähtee, piste, ja papukaijamerkki :) ninaTT:n kanssa täällä ei kannata enempää alkaa räyhäämään, jankkaus vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu, puolin ja toisin.

No mun mielestä äidin kuuluu olla 2kk vanhan vauvan saatavilla 24/7. Piste. Vauva on tuossa iässä vielä yhtä äidin kanssa, eikä ymmärrä, miksi äiti ei tulekaan, kun vauvaa itkettää. Ei vauva ymmärrä sitä, että äiti nyt on vaan kavereiden kanssa tuulettumassa. Jos nyt on pakko lähteä jonnekin, niin on tosi hyvä, jos isä on vauvan kanssa, mutta silti se isä ei oo sama kuin äiti. Ehtii sitä käydä niillä omilla riennoilla myöhemminki.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mun mielestä äidin kuuluu olla 2kk vanhan vauvan saatavilla 24/7. Piste. Vauva on tuossa iässä vielä yhtä äidin kanssa, eikä ymmärrä, miksi äiti ei tulekaan, kun vauvaa itkettää. Ei vauva ymmärrä sitä, että äiti nyt on vaan kavereiden kanssa tuulettumassa. Jos nyt on pakko lähteä jonnekin, niin on tosi hyvä, jos isä on vauvan kanssa, mutta silti se isä ei oo sama kuin äiti. Ehtii sitä käydä niillä omilla riennoilla myöhemminki.

Ei vauva ollut itkenyt lainkaan kun olin leffassa ja syömässä :)
Vai oliko vauva NIIN järkyttynyt hylkäämisestä että oli hiljaa itkemättä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Jaa-a, enpä osaa sanoa. Ei se ainakaan kiintymyssuhdetta paranna, jos olet pois vauvan luota.

Nyt en tiedä, pitäisikö tämän ketjun luettuaan itkeä vai nauraa... aika uskomatonta skeidaa taas NinaTT:ltä.

Että äiti, joka on parikuisen vauvansa luota pois muutaman tunnin (on kuitenkin huolehtinut että lapsella on ruokaa ja äärimmäisen turvallinen hoitaja, oma isä) on huonosti kiinnittynyt vauvaansa?! Hohhoijaa.

Ap, teet palveluksen perheellesi, kun lähdet kavereidesi kanssa tuulettumaan. Ensinnäkin jaksat itse paremmin arkea ja toisekseen tuet isän ja lapsen välistä, valtavan tärkeää, vuorovaikutussuhdetta kun annat heille kahdenkeskistä aikaa. Sinun ja lapsesi suhteeseen tuo poissaoloaika ei vaikuta, mutta isän ja lapsen suhteeseen se vaikuttaa. Positiivisesti.

Oikein hauskaa ja rentouttavaa iltaa sitten, kun aika koittaa :)!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Jaa-a, enpä osaa sanoa. Ei se ainakaan kiintymyssuhdetta paranna, jos olet pois vauvan luota.

Ei meidän, mutta parantaa isän ja vauvan kiintymysuhdetta! ;)
Ja äiti jaksaa paremmin, niin vauvakin on onnellisempi. Vauva ei ole tyhmä, hän kyllä tajuaa helposti kireyden. Enkä väitä että olisin juuri ilman alkoa kireä, mutta tuulettuminen tekee hyvää, myös isille :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Nyt en tiedä, pitäisikö tämän ketjun luettuaan itkeä vai nauraa... aika uskomatonta skeidaa taas NinaTT:ltä.

Että äiti, joka on parikuisen vauvansa luota pois muutaman tunnin (on kuitenkin huolehtinut että lapsella on ruokaa ja äärimmäisen turvallinen hoitaja, oma isä) on huonosti kiinnittynyt vauvaansa?! Hohhoijaa.

Ap, teet palveluksen perheellesi, kun lähdet kavereidesi kanssa tuulettumaan. Ensinnäkin jaksat itse paremmin arkea ja toisekseen tuet isän ja lapsen välistä, valtavan tärkeää, vuorovaikutussuhdetta kun annat heille kahdenkeskistä aikaa. Sinun ja lapsesi suhteeseen tuo poissaoloaika ei vaikuta, mutta isän ja lapsen suhteeseen se vaikuttaa. Positiivisesti.

Oikein hauskaa ja rentouttavaa iltaa sitten, kun aika koittaa :)!

Kiitos oikein paljon :)

Ai että tää huono kiintymysuhdesiideri maistuu hyvältä mmmm:heart:
Pitäisköhän munkin lähteä ulos... ei varmaan, kun tämä on niin hauskaa. Vai lähdetäänkö Maira yhdessä?:D

Tässä teille vielä kuva niin voitte kirjoittaa lisää ajatuksia. :D
MUOKS: ei hitsi ei toimi mun kuva...

En jaksa lukea koko ketjua, mutta oliko ap:n tarkoituksena saada pönkitystä ulos lähtöön kun noin loukkaantuu viesteistä, joissa ei kannatetakaan ulos lähtöä? Hölmöä edes kysellä, jos vain yksi vastaus kelpaa-

En jaksa lukea koko ketjua, mutta oliko ap:n tarkoituksena saada pönkitystä ulos lähtöön kun noin loukkaantuu viesteistä, joissa ei kannatetakaan ulos lähtöä? Hölmöä edes kysellä, jos vain yksi vastaus kelpaa-

On tietenkin.
So? Kelpaa muutkin vastaukset, miksi ei kelpais? Kehuinkin ja kiitinkin yhtä joka osasi ASIALLISESTI antaa mielipiteen joka oli vastaan omaani.