Lahna-nyxä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja timppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

timppa

Vieras
Ketä haittaa, jos harrastaessani seksiä nyxäni kanssa kuitenkin unelmoin seksistä exäni kanssa?

Exä oli tosi bitch. Sexy kuin mikä, mutta minä en vain riittänyt. Piti olla muitakin miehiä. Mutta siitä huolimatta parempaa seksiä sain exältä kuin nyxältäni.

Nyxä ei ota edes suikkiin! Exä otti ja nieli rojutkin.

Alanko uudestaan sinkuksi? Jätän tämän lahna-YH:n. Ainoastaan uskollisuudessa hän on exää parempi!

Herää kysymys, että eikö nainen ole sinulle mitään muuta kuin sänkykaveri...?

Luin juuri viikonloppuna juttua Valituista Paloista, jossa nuorehko terve tupakoimaton mies sairastui pitkälle levinneeseen suusyöpään. Syylliseksi paljastui virus, joka aiheuttaa naisissa kohdunkaulan syöpää. Suuseksin välillä miehet ja naiset tartuttavat toisiaan, jolloin virus ei kaikilla kuole itsestään, vaan saattaa kehittyä suusyöväksi (ja naisilla siis myös kohdunkaulan syöväksi). Suomessakin jos aikuisella ihmisellä on yli 5 sänkykumppania ja jos kondomia ei käytetä suuseksissä, niin riski saada suusyöpä on huomattava. Tätä ei ole aiemmin tiedetty, vaan tutkijat ovat löytäneet syy-yhteyden ensimmäistä kertaa vasta 80-luvun lopulla. "Nirso" nainen siis saattaakin olla sellainen, joka tietämättään pitää erinomaista huolta terveydestään.

Kannattaa myös huomata, että moni nainen, jolla on huono itsetunto, ottaa suihin ja nielee lastit, koska haluaa vaikuttaa himokkaalta. Kun nainen kyllästyy teeskentelyyn (että oikeasti siitä nauttisi viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen), niin nainen heittää miehen pihalle miehen jäädessä miettimään, että mites näin kävi, kun seksikin oli niiiiin ihanaa. Siis, kenen mielestä ihanaa? Sinun vai ex-naisen mielestä?

Mun mies olisi mielellään vain se vastaanottava osapuoli, makaisi selällään ja antaisi mun hoidella hommat. Sellainen lahna. Ja jos joskus saan kammettua hänet päälle päin, niin ei hän kuitenkaan jaksa kunnon panoa, ei peppu tanssi iloisesti. Toista on ollut joskus jonkun muun kanssa.

Vaikka en kyllä entistäkään takaisin ottaisi, niin joskus silti kaipaan kunnon panomiestä.
Ap. kirjoitti just ne asiat, mitkä miehessä on ärsyttävintä. Naisen pitäisi miellyttää häntä kaikin tavoin ja jäädä itse ilman. Naisellakin on halut ja vieraisiinhan sitä on mentävä jos oma ei jaksa.

ja mitähän eritteitä itse suostuisit nieleen; räkää, korvavaikkua, napanöyhtää, paskaa, kusta, hikeä, oksennusta.. onko se loppu erite mitä sieltä alapäästä tulee, muka yhtään sen houkuttelevampaa? Kerroppas, mikä siinä olis niin ihanaa, et sitä pitäis himota?

En usko, että kukaan nainen, ihan rehellisesti, voi sanoa nauttivansa suihin otosta.
Se tehdään vain ja ainoastaan miehen miellyttämiseksi ja sitä tekee yleensä mieheen alisteisessa suhteessa oleva nainen.

Minä en pidä suuseksistä, vaan kunnon reilusta ja fyysisestä naimisesta. Se on jotenkin vajaata ja siitä jää tyhjä olo, vähän kuin runkkaus.

Alkuperäinen kirjoittaja Mitäpä itse ajattelet...;10411792:
Jo se, että ylipäätään kirjoitit tuonsisältöisen viestin puolisostasi, vastaa jo kysymykseesi...

Juuri siksi ajattelinkin että jotain on pielessä ja pahasti!

En usko, että kukaan nainen, ihan rehellisesti, voi sanoa nauttivansa suihin otosta.
Se tehdään vain ja ainoastaan miehen miellyttämiseksi ja sitä tekee yleensä mieheen alisteisessa suhteessa oleva nainen.

Minä en pidä suuseksistä, vaan kunnon reilusta ja fyysisestä naimisesta. Se on jotenkin vajaata ja siitä jää tyhjä olo, vähän kuin runkkaus.

Jos Sinä pidät enemmän yhdyntäseksistä kuin suuseksistä, ei sille tarvitse mitään moraaliperusteluja lähteä vääntämään.

Ihan rehellisesti tykkään suihinotosta. Näemmä mies tykkää myös antaa ja saada suuseksiä. Kaikkein kivointa on joskus ollut 69:ssä. Näin meillä - viis siitä, miten muualla.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja pyhäjysäyssentään;10412116:
Jos Sinä pidät enemmän yhdyntäseksistä kuin suuseksistä, ei sille tarvitse mitään moraaliperusteluja lähteä vääntämään.

Ihan rehellisesti tykkään suihinotosta. Näemmä mies tykkää myös antaa ja saada suuseksiä. Kaikkein kivointa on joskus ollut 69:ssä. Näin meillä - viis siitä, miten muualla.

69-asento on eräs parhaista seksiasennoista. Lähetyssaarnaaja-osasto on näemmä, toista mieltä. Mutta mitäs siitä, antaa heidän pitää näkemyksensä. Onhan tavallinen perusnussiminenkin joskus ihan kivaa.

Mutta, kun nainen laukeaa himokkaan klitoriksen kielellä lirputuksen ja taidokkaan sormilla tehdyn G-pisteen kavitaaton aikana, niin naiskumppani jopa rukoilee saada lastin suuhunsa.

Kokemuksella!

Alkuperäinen kirjoittaja kysympä vaan;10411970:
ja mitähän eritteitä itse suostuisit nieleen; räkää, korvavaikkua, napanöyhtää, paskaa, kusta, hikeä, oksennusta.. onko se loppu erite mitä sieltä alapäästä tulee, muka yhtään sen houkuttelevampaa? Kerroppas, mikä siinä olis niin ihanaa, et sitä pitäis himota?

Hanki elämä! Tai vaikka hankielämä. Inhoamistasi eritteistä puuttuivat edelleen vain mustapäät, finnitali, sissijuusto ja kunnon paisemaisesta finnistä turskahtava verensekainen kellertävä rasvamönjä. Inhoa niitä. Älä harrasta koskaan seksiä. Ikinä!

Niinkö sinä luulet? No itse en tosiaankaan koe olevani millään lailla alistettu, vaikka suihin otankin. Teen sitä ihan omasta halusta ja aloitteesta. Ja ihan rehellisesti voin sanoa nauttivani siitä.

Tosin jos mies olisi lahna (lahnoistahan tässä ketjussa alunperin oli kyse) eikä millään tavalla näyttäisi nauttivansa suihinotosta, niin tuskin se silloin minustakaan kovin kivaa olisi.

Viimeksi muokattu:
En koskaan halua koskettaa miehen sukuelintä yhdynnässä tai esileikeissä kädelläni, saati suullani. Jäykkä miehen sukuelin sisälläni tuottaa minulle tarpeellisen nautinnon - jos sitä haluan.

69-asento on eräs parhaista seksiasennoista. Lähetyssaarnaaja-osasto on näemmä, toista mieltä. Mutta mitäs siitä, antaa heidän pitää näkemyksensä. Onhan tavallinen perusnussiminenkin joskus ihan kivaa.

Mutta, kun nainen laukeaa himokkaan klitoriksen kielellä lirputuksen ja taidokkaan sormilla tehdyn G-pisteen kavitaaton aikana, niin naiskumppani jopa rukoilee saada lastin suuhunsa.

Kokemuksella!

Varmaan miesten lehdistä olet noi kliseet lukenut?
Juurihan se on todistettu, että mitään g-pistettä ei ole olemassakaan, muuta kuin mielikuvituksessa. No, mielikuvituksestahan hyvässä seksissäkin on kyse, muutenhan se olisikin vaan hydrauliikka-pneumatiikkaa.

Viimeksi muokattu:
En koskaan halua koskettaa miehen sukuelintä yhdynnässä tai esileikeissä kädelläni, saati suullani. Jäykkä miehen sukuelin sisälläni tuottaa minulle tarpeellisen nautinnon - jos sitä haluan.

Samaa mieltä, kunnon kokoinen ja kunnolla jäykkä elin sisälläni, ei siinä mitään kikkoja tarvita.
Ja kyllä siinä mieskin saa kunnon kyydit ja nauttii kovasti, oli sitten alla tai päällä.
Pienimunaiset lerput joutuvat tietenkin askartelemaan vähän enemmän naisensa nautinnon eteen, jopa kielitehtäviä. Sääli.

Viimeksi muokattu:
Minulle suihinotto/ kielihoidon saaminen ovat aivan luonnollisia asioita. Miksi niistäkin pitäisi tehdä jotenkin likaista tai outoa? Toiselle nautinnon tuottaminen tavalla tai toisella on normaalia seksuaalisuutta, ainoastaan se mistä kukin tykkää poikkeavat toisistaan.

Tykkään ottaa mieheltäni suihin ihan loppuun astikin ja varsinkin jopa vaadin saada itselleni kielihoitoa. Tosin ei tarvitse onneksi vaatia :)
Voisin sanoa että kun olen tottunut saamaan kielihoitoa ennen varsinaista aktia, en haluaisi luopua siitä mistään hinnasta. Joten ymmärrän jos aloittaja on "pikkuisen" pettynyt uuteen kumppaniinsa joka ei suo hänelle sellaista nautintoa jota hän on tottunut aiemmassa suhteessaan saamaan.

Mutta olemme erilaisia ja se mistä toinen tykkään voi inhottaa toista. Joten en tiedä voiko sille tosiaan mitään muuta kuin tottua elämään asian kanssa tai sitten vaihtamaa kumppania? Kyllä tuollainen asia voi olla kynnyskysymys suhteessa. En minäkään suostuisi kovin kauaa olemaan sellaisessa suhteessa jossa mies ei haluaisi tuottaa minulle nautintoa toivomallani tavalla, eli kielihoidolla. Itse kun annan miehelle suuseksiä ihan mielelläni niin sen ei pitäisi olla kynnyskysymys miehellekkään. Muuten tuntuisi että seksistä puuttuisi jokin suuri ja tärkeä osa jos mies vain "räpeltäisi" hetken sormillaan ja sitten suoraan toimintaan. Ei tulis kesää. Joten ymmärrän ap:n pointin.

Voin rehellisesti tunnustaa, etten pidä erityisesti suihinotosta. Kuitenkin olen treenannut sitä tässä noin 20 vuoden aikana paljon ja olen saanut siitä kehuja kaikilta miehiltä. Voin anonyymisti myöntää, että minulle siinä on kyse vaihtokaupasta. Kun annan miehelle suihinottoa, saan häneltä jotakin esimerkiksi kielihoitoa, mies maksaa ostokset kauppareissulla tms.

Ex-mies oli lahna eli hän vain makasi selällään ja katseli. Hän nautti suihinotosta ja siitä, että ratsastin hänen päällänsä. Aika nopeasti kyllästyin ottamaan suihin, kun en saanut häneltä oman alapääni nuolemista. Kun tivasin asiaa, mies sanoi, että ei millään pahalla, mutta hän ei halua mitään tauteja!!! Siis haloo! Harrastimme seksiä ilman kondomia, suutelimme kielisuudelmia jne, mutta miehen mielestä MINUN alapäässäni saattaisi olla jotakin, mistä hän voisi saada suuhunsa jonkun taudin. Ei oikein mennyt jakeluuni tuo logiikka. Sanoin, että minäkin olen totutellut suuseksiin (alussa se oli kuvottavan ällöttävää!!!), joten miksei hän voisi totutella? Olin valmis ajelemaan alapäästä vaikka kaikki karvat pois, pesin alapään ennen seksiä ja olisin ollut valmis vaikka käyttämään naiselle annettavaan suuseksiin tarkoitettua "kondomia". Mutta ei. Mies oli päättänyt, että hän ei anna suuseksiä (sain sitä häneltä suhteen alussa, mutta kun alettiin seurustella, niin suuseksi jäi). Hänelle suuseksi siis liittyi yhden yön juttuihin, ei seurusteluun. Hänen omaa "nakkia" olisi sen sijaan pitänyt pyöritellä suussa joka kerta. Suhteemme kaatui huonoon seksielämään, koska seksin laatu romahti seurustelun alettua.

Jos joku tykkää vilpittömästi niellä spermat jne, niin siitä vaan (se muuten kuluttaa hammaskiillettä...). Jokainen voi kuitenkin mielessään miettiä, että jos mies ei antaisi koskaan kielihoitoa, niin kuinka moni nainen siitä huolimatta mielellään antaisi miehelle suihinottoa...

Alkuperäinen kirjoittaja eräs toinen 35-v nainen;10414149:
Voin rehellisesti tunnustaa, etten pidä erityisesti suihinotosta. Kuitenkin olen treenannut sitä tässä noin 20 vuoden aikana paljon ja olen saanut siitä kehuja kaikilta miehiltä. Voin anonyymisti myöntää, että minulle siinä on kyse vaihtokaupasta. Kun annan miehelle suihinottoa, saan häneltä jotakin esimerkiksi kielihoitoa, mies maksaa ostokset kauppareissulla tms.

Ex-mies oli lahna eli hän vain makasi selällään ja katseli. Hän nautti suihinotosta ja siitä, että ratsastin hänen päällänsä. Aika nopeasti kyllästyin ottamaan suihin, kun en saanut häneltä oman alapääni nuolemista. Kun tivasin asiaa, mies sanoi, että ei millään pahalla, mutta hän ei halua mitään tauteja!!! Siis haloo! Harrastimme seksiä ilman kondomia, suutelimme kielisuudelmia jne, mutta miehen mielestä MINUN alapäässäni saattaisi olla jotakin, mistä hän voisi saada suuhunsa jonkun taudin. Ei oikein mennyt jakeluuni tuo logiikka. Sanoin, että minäkin olen totutellut suuseksiin (alussa se oli kuvottavan ällöttävää!!!), joten miksei hän voisi totutella? Olin valmis ajelemaan alapäästä vaikka kaikki karvat pois, pesin alapään ennen seksiä ja olisin ollut valmis vaikka käyttämään naiselle annettavaan suuseksiin tarkoitettua "kondomia". Mutta ei. Mies oli päättänyt, että hän ei anna suuseksiä (sain sitä häneltä suhteen alussa, mutta kun alettiin seurustella, niin suuseksi jäi). Hänelle suuseksi siis liittyi yhden yön juttuihin, ei seurusteluun. Hänen omaa "nakkia" olisi sen sijaan pitänyt pyöritellä suussa joka kerta. Suhteemme kaatui huonoon seksielämään, koska seksin laatu romahti seurustelun alettua.

Jos joku tykkää vilpittömästi niellä spermat jne, niin siitä vaan (se muuten kuluttaa hammaskiillettä...). Jokainen voi kuitenkin mielessään miettiä, että jos mies ei antaisi koskaan kielihoitoa, niin kuinka moni nainen siitä huolimatta mielellään antaisi miehelle suihinottoa...

Vastaus on selvä: en ottaisi mieheltä suihin jos en saisi kielihoitoa. Miksi olisin valmis tuottamaan miehelle nautintoa jos hän ei olisi valmis tekemään niin minulle? Todella itsekästä käytöstä jos pystyy kylmästi kieltäytymään toisen hyväilyistä vaikka toinen pyytämällä pyytäisi ja sitten samaan aikaan odottaa itse saavansa sen mitä haluaa. Hoh hoh, en yhtään ihmettele että suhteenne kaatui. Tuollaiset lahnamiehet ottavat kyllä päähän.

Alkuperäinen kirjoittaja kysympä vaan;10411970:

Yäk, kamalaa. Hyi hitto. Ja niin totta.

Ketä haittaa, jos harrastaessani seksiä nyxäni kanssa kuitenkin unelmoin seksistä exäni kanssa?

Exä oli tosi bitch. Sexy kuin mikä, mutta minä en vain riittänyt. Piti olla muitakin miehiä. Mutta siitä huolimatta parempaa seksiä sain exältä kuin nyxältäni.

Nyxä ei ota edes suikkiin! Exä otti ja nieli rojutkin.

Alanko uudestaan sinkuksi? Jätän tämän lahna-YH:n. Ainoastaan uskollisuudessa hän on exää parempi!

Itse olin muuten huonossa suhteessa,mutta seksi luisti todella hyvin! Yleensä poikaystäni halusi että otan suihin ja hän laukeaa suuhuni.Harrastimme seksiä usein monissa eri asennoissa.Seksiä oli monta kertaa päivässä ja se oli uskomatonta. Mutta usein minusta tuntui että teen suurimman työn.Usein asennot oli minusta fyysisesti vaativia ja usein pokaystäni vain makasi kun hoitelin häntä. Hän kehui minua usein,kuinka hyvä olen sängyssä. Välillä toivoin että saisin itse useammain suuseksiä.Eli jos keskityt liikaa omaan nautintoosi,ei tee naisen edes mieli yrittää jollei itse saa samaa pavelua. Itse en tällä hetkellä seurustele,mutta jos tuleva kumppani olisi lahna/haluaisi seksiä harvemmin kuin päivittäin heittisin miehen pihalle. Tietty oksennutauti yms.on ymmärretävää Muistakaa myös naisten nautinto!

Viimeksi muokattu: