Lahjoittaisitko ilmaiseksi lastenvaatteita jne?

  • Viestiketjun aloittaja h
  • Ensimmäinen viesti
h
Eli jos tiedät jonkun jolla ei oo varaa ostaa juuri mitään lastenvaatteita niin lahjoittaisitko omista ylimääräisistä/pieneksi jääneistä hänelle ilmaiseksi tarpeellisia ehyitä ja siistejä vaatteita? Jos et, niin miksi?

Entä täytyykö henkilön olla tuttu?
 
hmm
oon antanut keräyksiin säkkikaupalla vaatteita. ketään sellaista en henkkoht tunne, jolla ei olisi ollut varaa hankkia vaatteita, mutta tokikin olen kavereille antanut jonkun verran lapsen vanhoja vaatteita.
 
minä
Mä lahjoitan nyt kaiken eteenpäin niin miksi sen lopettaisin?
Tutuille jos on tarvetta, sit jos ei kellään oo niin vien seurakuntaan tai muualle mistä jakavat eteenpäin tarvitseville. Ensikotiin oon vieny leluja ja vaatteitakin (ne ottaa myös jonkun verran naisten vaatetta) kun kaikilla tulijoilla ei oo välttämättä kuin se vaatekerta mikä päällä tulevat
 
aloittaja
Tein ihan huvikseen tän aloituksen, et näen millasia vastauksia tulee ja miten ihmiset aattelee =) mä oon joskus lahjoittanu ilmaiseksi. nyt meillä on aika tiukkaa ja vauva tulossa. sukulainen tarjos et lastenvaatteita olis kaupan... en viittiny sanoo ettei oo rahaa ostaa ku hinnat oli kohdillaa...
 
vieras
Olen lahjoittanut sekä tutuille että tuntemattomille. Kalleimmat vaatteet myyn huutiksessa tms. mutta perusvaatteet mieluusti lahjoittaisin. Nyt vaan ei enää ole mitään palstaa, millä lahjoitella kun tämänkin sivuston systeemi muuttui.
 
Olen lahjoittanutkin. En ihan tuntemattomille, mutta esim. perhekerhotuttavalle, lasten pk-kavereille, jne. Ja toki ystäville :)

Ja vienyt kirpputorille "ota tästä "- laatikkoon, jättänyt roskiksen viereen muutamissa paikoissa, sen sellaista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Tein ihan huvikseen tän aloituksen, et näen millasia vastauksia tulee ja miten ihmiset aattelee =) mä oon joskus lahjoittanu ilmaiseksi. nyt meillä on aika tiukkaa ja vauva tulossa. sukulainen tarjos et lastenvaatteita olis kaupan... en viittiny sanoo ettei oo rahaa ostaa ku hinnat oli kohdillaa...
Mulla on ihan pienen vauvan vaatteita jäljellä. En niitä viitsi missään myydä.
 
B
Lahjoittelen silloin tällöin tuttaville ja kun olin myymässä suurkirppiksellä laitoin joihinkin vaatteisiin ja tavaroihin lapun että saa ottaa ( vaikkakin niissä oli jokin vika etten ilennyt mitään pyytää, tahra tai nyppyinen: ajattelin että jos joku tarvitsee rymyvaatteita)

 

Yhteistyössä