Lahjoitetaan

• Viestiketjun aloittaja Vauvatavaraa
  • Ensimmäinen viesti
Vauvatavaraa
tarvitsevalle "ylimääräistä" vaatimatonta vauvatavaraa, suurinpiirtein postituksen hinnalla (hp. 15 euroa?).

Paketissa olisi mm.
Vaippaliinoja (uusia ja käytettyjä), sideharsoja (vanhempia ja repaleisiakin), pari lelua pehmeitä lähinnä, nauhakengät koko 23, hattu, lähinnä tytön vaatetta (omatekoista ym. vaatimatonta kokoa keskimäärin 80-90 pari pienempääkin), parit tossut, pieni reppu, muutama new born-vaippa, lakanoita, pari vähän käyt. ensituttia, rintareppu (vanha yksinkertainen malli), hoitoalusta (ns. kertakäyttöinen), pinnasuojukset (hyvin vaatimattomat ja yksinkertaiset, tehty itse varasuojiksi kun tavalliset pesussa), pari tuttipulloa, pari kaulalappua, Natusan baby oil, Natusan baby salve, puhdistuspyyhkeitä, jne.
Lisäksi antaisin 4 kpl:een setin kahviastiastoa, valkoiset joissa ihan nätit kukkakuviot. Toivottavasti vain pysyvät ehjänä postituksen ajan.
Astiat eivät kuitenkaan sisälly tuohon 15 euroon mikäli postimaksut ovat korkeammat.

Korostan vielä että tavarat ovat vaatimattomia, en kuitenkaan viitsi heittää poiskaan kun osa on saatuja, vaikkei itse olekaan ollut käyttöä kuin osalle. Hyvä jos tulisivat käyttöön.

Voit kysyä paketista lisää sähköpostitse linkopinko@luukku.com tai esittää yksittäisiäkin toiveita jostain edellä mainituista tavaroista.

kummallista
Miksi nyt kauhistelette noita tutteja? Niin ne on sairaalassakin vauvojen tutit enemmän tai vähemmän käytettyjä. Käytön jälkeen vaan steriloidaan ja annetaan seuraavalle vauvalle. Kaipa sitä jokainen osaa tutin keittää siinä missä tuttipullonkin. Se sen kummempaa ole...

nii no mitäs tossa jos joku käyttää käytettyjä tutteja...mut itse en kyllä halua vauvalleni käytettyjä..ei ne niin kalliita uutena ole,mutta niinku sanottu sairaalassakin tutit vaan steriloidaan ja kiertoon vauvalta vauvalle.että eipä siinä tietenkään mitään ihmeellistä ole.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.02.2006 klo 19:28 kummallista kirjoitti:
Miksi nyt kauhistelette noita tutteja? Niin ne on sairaalassakin vauvojen tutit enemmän tai vähemmän käytettyjä. Käytön jälkeen vaan steriloidaan ja annetaan seuraavalle vauvalle. Kaipa sitä jokainen osaa tutin keittää siinä missä tuttipullonkin. Se sen kummempaa ole...
Me saatiin sairaalasta tutti kotiin ja se oli uusi... :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2006 klo 10:09 ronja-86 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.02.2006 klo 20:50 säästöpossu kirjoitti:
mua ihmetyttää se että lahjoitetaan mutta hp on 15? ???
eikös ap kirjoittanut että postikuluja vastaaan ja tuoon aikas iso paketti...
nii no sit se on pk eikä hintapyyntö....jos laittaa hp nii se tarkoittaa hintapyyntö postikulujen lisäksi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2006 klo 19:30 just kirjoitti:
Mitä te nuita tutteja oikein kauhistelette.

Ettekö tienneet että vauvanne lutkuttavat sairaalassa käytettyjä tutteja :headwall: :headwall:
mun vauvani ei ainakaan lutkuttanu sairaalassa ku tissiä :kieh: oli kyllä UUS tuttiki siinä vieressä muutei se kelvannu :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2006 klo 11:51 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2006 klo 19:30 just kirjoitti:
Mitä te nuita tutteja oikein kauhistelette.

Ettekö tienneet että vauvanne lutkuttavat sairaalassa käytettyjä tutteja :headwall: :headwall:
mun vauvani ei ainakaan lutkuttanu sairaalassa ku tissiä :kieh: oli kyllä UUS tuttiki siinä vieressä muutei se kelvannu :whistle:
Lapsen äiti on näköjään loistava pilkun nussuttaja :whistle:

Joo on siellä UUSIAKIN tutteja,mutta käyttävät myös niitä VANHOJA :headwall:

Vauvatavaraa
Kaipa tämä oli väärä paikka tarjota tavaroita :D
Tuossahan on tuo ihan Lahjoitetaan -puoli, ehkä se olisi parempi.
Ja tutit voin heittää poiskin, ehkä muutakin...

Millään en vain osaisi heittää mitään pois, niin ajattelin tarjota josko jollekin kelpaisi, mutta ehkä kaikki nykyisin ostavat suosiolla uutena tarvitsemansa tavarat.

Anteeksi jos tutit jotakuta loukkasivat :D

ronja-86
en tiedä onko jo kaikilla apn viestiin vastanneilla lapsia, mutta uskon ettähyväähyvyyttään hän tarjosi tavaroita... ikäväkun aina tulee paskaa niskaan kaikille jotka jotain ns. hyvää tarkoittavat.. itse ainakin huomasin/huomaan sen että kaikki apu on tervetullutta vaikka odotusaikana toisin luulin...menkää itseenne,,,!!!

Yhteistyössä