Lahjoitetaan, vaihdetaan tai jotain *murisee*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Mä lahjoitan , vaihdan tai jotain tuo meidän ekaluokkalaisen vähäksi aikaa , kiitos.

Tänään oli sellainen aamu , ettei tosikaan |O |O

Alkaa... Mä nukun vielä vähän aikaa , mua väsyttää.

Äiti, mä en syö kuin tän pienen jutun.... Ei mulla olekkaan yhtään nälkä.

Äiti, onko pakko pukea?
Äiti, miksi mun pitää pestä hampaat, vastahan mä illalla pesin?

Äiti, laita tää huivi.
Äiti, onko pakko pukea pitkä paita? Tää kiristää (huutamalla)

En mä haluuuuuuuu, mä en laita pipoa, kun tää huivi ei mahdu tänne alle. Mä lähden ilman pipoa (huutamalla)

Jep, kiitos
:headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Helpotti hiukan kun tän kirjoitti, Mä en kilahtanu ku kerran aamulla :saint: Ja se siinä kohtaa kun , neiti löi mua syyttä :kieh: Pipo-episodin kohdalla.

Kun tän kirjoitti, niin eihön tää nyt niiiiin kamala aamu ollutkaan :xmas:

Meidän 4. luokkalainen unohti reppunsa kotiin |O
Ei siinä muuten mitään, mutta kun se on semmoinen kaikesta huolehtija. Se herättää mut joka aamu 10 minuuttia ennen kun olis pakko nousta, se nalkuttaa koko aamun veljelleen, tekee aamiaisen molemmille ja nalkuttaa veljelle kunnes veli syö jne. Tänä aamuna kun iskä vei kouluun, huolehti viellä isin herättämisestä. Se siis hoitaa kaikkien muiden asiat ja sitten unohtaa oman reppunsa...

Kuulostaa ihan...hmmmm...ekaluokkalaiselta :D Mä kilahdin eilen kahteen kertaan, kun Nti Näsäviisas alkoi lällätellä(!) vastaan kun ihan aiheesta huomautin parista asiasta. 7-vuotiaalla tuntuu olevan ensimmäinen esimurrosikä tai jotain.... ;)

ai niin, pitää lohduttaa.....

meidän neiti oli kuin myrskynmerkki tullessaan eilen eskarista kotiin. syynä se, ettei pihalla ollut kavereita. mun vikani.

ei ollut kotona tekemistä (eipä ) mun vikani.

ja muutamaa muu kymmenen syytä, mitkä oli mun vikaani. kilahdin huolella. :kieh:

tänä aamuna huusi, kun ei löytänyt winx-paitaansa...minne lie taas riisunut sen |O

meinasin jo pyöräyttää ympäri korvia :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Oii, muillakin näitä aamuja, meillä meni kumman hyvin tää aamu :o :D

josko huomenna menis taas teilläkin paremmin :hug:

Täytyy toivoa :D

Ja Pinki.... Joku on joskus sanonut, että katso vaan peliin :xmas: Niin tiedät miksi neiti on noin jäärä :xmas:

Ja hälle tuli paniikki, kun ilmoitin, että saattaa kiukuttelullaan myöhästyä koulusta :o

Siis neiti , joka aina illalla ilmoittaa, ettei mene huomenna kouluun :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Räjähtävä Ronttonen:
Täytyy toivoa :D

Ja Pinki.... Joku on joskus sanonut, että katso vaan peliin :xmas: Niin tiedät miksi neiti on noin jäärä :xmas:

Ja hälle tuli paniikki, kun ilmoitin, että saattaa kiukuttelullaan myöhästyä koulusta :o

Siis neiti , joka aina illalla ilmoittaa, ettei mene huomenna kouluun :kieh:

mun ei passais naureskella... tuo edessä syksyllä kun Neiti the DramaPrincess aloittaa koulun... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Annan vaihdossa kunnon köhätaudin ja niksahtaneen selän, kyllä tuo menee siinä sivussa, kun kuuntelee joka asiasta natinaa 'Onko pakko?'

Hmm.. Köhä on jo omasta takaa, ja en välttämättä niksahtanutta selkää tahdo.

Höh, ei vaihdeta.
Kohta lähden töihin lepäämään... Kyllä se siitä :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:

mun ei passais naureskella... tuo edessä syksyllä kun Neiti the DramaPrincess aloittaa koulun... :kieh:

Koska meillä on draaman kuningatar, niin teille jäi prinsessa :saint:

Mä hihitän sitten vuoden päästä ..... Tai sitten en :whistle:

Hei, se vaihdetaan paikka on tuolla kirpparipuolella ja koskee varmasti myös lapsiavaihdokkaita! Ja Kaikkia muitakin

Älkää käyttäkö palstoja väärin, ilmoitukset omiin paikkoihin!!

Alkuperäinen kirjoittaja Räjähtävä Ronttonen:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:

Koska meillä on draaman kuningatar, niin teille jäi prinsessa :saint:

Mä hihitän sitten vuoden päästä ..... Tai sitten en :whistle:

jaa-a, se nähdään sitten :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää:
Hei, se vaihdetaan paikka on tuolla kirpparipuolella ja koskee varmasti myös lapsiavaihdokkaita! Ja Kaikkia muitakin

Hus mun ketjustani *Huiskii*

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää:

free-fighting-smileys-395.gif

Yhteistyössä