Aamu alkoi lupaavasti kunnon vuodolla, no joo, vastahan mulla menkat loppu 6 päivää sitten |O Kolmas laatta pillereitä menossa ja ekaa kertaa näin, eikä tää todellakaan ole mitään tiputtelua :headwall:
Farkut ei meinannu mahtua jalkaan ja kun meni kiinni, oli valtava ihrarengas vyötärön yläpuolella, jopa toi rakas sanoi ettei kovin mukavalta näytä
No joo, eikä tuntunut. Tässä nyt tulos viiden viikon mässäilystä ja makoilusta, ketä saa taas syyttää |O
No, sain sentään ruisleipää
Käveltiin kaupunki päästä päähän, meillä oli tärkeä tapaaminen ja sieltä jatkettiin eteenpäin hoitamaan muita asioita - ja huomattiin että sinne edelliseen paikkaanhan se leipäkassi jäi. No, ei kun takasin kun oltiin ensin virastossa jonotettu, joka oli niin täynnä että meinasin pökertyä..sieltä sitten kauppaan ja kotiin, täällä yritin tehdä töitä niin kas, Windows päätti että nyt ei avatakaan enää yhtään wordia tai exceliä ilman product keytä |O Mistä hemmetistä mun se olis pitäny alun alkaenkaan saada?!Ja nyt se sitten pitäisi ostaa, hemmetin microsoft ja turha rahastus |O ihmiset oottaa kuntosaliohjelmiaan joita en pääse tekemään :headwall:
Ja mä vuodan kuin seula edelleen, laihis ei todellakaan alkanut tänään, enkä oo vieläkään selvinnyt suihkuun :headwall:
Voisko joku lähettää mulle vähän paremman päivän huomiseksi???
Kiitos, jälleen :saint:
Farkut ei meinannu mahtua jalkaan ja kun meni kiinni, oli valtava ihrarengas vyötärön yläpuolella, jopa toi rakas sanoi ettei kovin mukavalta näytä
No, sain sentään ruisleipää
Ja mä vuodan kuin seula edelleen, laihis ei todellakaan alkanut tänään, enkä oo vieläkään selvinnyt suihkuun :headwall:
Voisko joku lähettää mulle vähän paremman päivän huomiseksi???
Kiitos, jälleen :saint: