Mun lapsi sai ihanan lastenklinikoiden kummien lahjoittaman pehmolelun, kun oltiin matkalla sairalaan Se on edelleen hänelle yksi rakkaimmista pehmoleluista.
Ottaako sairaalat ym. vastaan käytettyjä pehmoja (puhtaita, siistejä, ehjiä)? Kirjoja? Muita leluja? Luulisi kaikkien lelujen olla helposti pestävissä?