lahjavinkkejä 10v pojalle

Olen 10-vuotiaan pojan kummi ja nyt pitäis keksiä jotain kivaa joululahjaksi. synttärit oli jokin aika sitten ja silloin ostin vaatteita. nyt vois siis olla jotain muuta. Häpeäkseni tunnustan että olen täysin pihalla ton ikäisen kiinnostuksesta ym, joten antakaa jotain vinkkiä.... toinen pointti on se, että rahat on aika vähissä ja noita "kummitettavia" on aika monta, joten lahja vois olla arvoltaan max 15-20e. Tämän ikäisen pojan lahja on nyt mulle vaan tosi vaikea keksiä...
 
lahja ideoita en osaa antaa, mutta tuli tuosta lahjan hinnasta mieleen, että minusta kummin velvollisuus ei todellakaan ole ostaa mahdottoman kalliita lahjoja ja onhan tuo 20? vanhassa rahassa 120mk
 
Pojallekin voi ostaa korun, eivätkä ne edes ole aina kalliita. Itse laitoin samanikäiselle jääkiekkoa harrastavalle pojalle hopeisen jääkiekkomailakorun.

Kummin kanssa tekeminen on kyllä ihana ajatus, mutta aina ei onnistu välimatkan vuoksi.
 
vilivilma
Jos poika tykkää rakennella, niin bioniclet ovat hyviä ja kehittäviä lahjoja. Niiden hyvä puoli on myös, että niitä saa jo kymmenellä eurolla. Myös kirjat ovat hyvä lahja esim Harry Potter kirjat. Jossain näin, että jotain jaksoa saa jopa kympillä.
 
kateriina
en tiedä tykkäävätkö kaikki, mutta jos lapsi tykkää näpräillä kaikkee niin kunnon linkkari on pojista useasti hyvä juttu...varsinkin täällä maalla asuvilla pojilla täytyy kaikilla olla kunnon linkkarit en tiedä tarvitsevatko kaupunkilaispojat niitä.... :)
 
Stm
=) Guinnesin ennätysten kirja 2005, Risto Räppääjä kirjat, King KOng elokuva; juuri ensi iltaan tullut; Viiru ja pesonen elokuva; samoin ensi iltaan tullut; isän tai aidin kanssa elokuviin+ yhteinen ruokailu elokuvan jälkeen; mukava "lahja" vanheman kanssa...
 
Uusi testilabra -sarja on ollut meillä mieluinen. Siihen kuuluu monenlaisia pikku paketteja fysiikan alalta. Esim. rakenna oma majakka, jossa on villkuva valo tai tuuletin, magneettikokeita yms. Poika sai pieniä testilabra -paketteja kavereiltaan synttärilahjaksi, jotka ovat arvoltaan kaupasta riippuen 6.95-7.95 ja isommat paketit 17.90. Poika pyysi Avaruuden ihmeitä joululahjaksi ja saa sellaisen kummilta. Löytyy varmasti isoista tavarataloista. Ne ovat pääasiassa tarkoitettu yli 7-vuotiaille.
 

Yhteistyössä