On olemassa perinne, jonka mukaan kaasolle on annettu kannu, itsekin olen sellaisen saanut, ja se oli mun mielestä kiva. Monessa astiasarjassa on hyvännäköisiä kannuja, itse sain valkoisen KoKo-kannun, niin oli helppo yhdistää olemassa oleviin astioihin, vaikka oli muuta sarjaa. En kyllä nyt muista mistä tuo perinne on saanut alkunsa...
Me annettiin sauna voiteita, saunatyyny,tein ruokaa kaasolle ja bestmanille, saunottiin ja saivat käydä poreammeessa. Alkoholia ei annettu, bestman on absolutisti.
Haluisin keksiä just jotain erilaista, ettei ihan perus bestmanille tuoppi juttuja. Besmanille miehellä onkin jo kiva idea, mutta kaasoille, kun keksis jotain kivaa vielä
Minä sain kaasona ollessani juhlamekon sinne itse häihin. Se tosin oli morsiamen oma, mutta hänellä se oli jäänytkin käyttämättä, mutta sopi minulle täydellisesti ja olin mekkoa vailla, joten se oli ihana lahja. Lisäksi maksoivat meille hotelliyön. Oltaisiin jouduttu jokatapauksessa menemään hotelliin yöksi pitkän matkan takia, mutta maksoivat sen sitten puolestamme. Oli ihana lahja.
Toisella kertaa, kun olin kaasona niin sain vain haukkumisia.
Ei erityisiä harrastuksia, joten siihen liittyen ei oikein osaa keksiä mitään.
Toiselle vois jotain kauneus/naisten juttuja, mutta toinen on jo vaikeempi :/
ja kun haluisin antaa jotain erilaista, mutten millään keksi mitä :ashamed: