Lahjapino

Mama the srange
Sain tosi paljon, kuten aina, koska olen kiltti :D

mm. erilaisia kauneustavaroita, lapaset, pipon, lahjakortin, kirjan, suklaata, viiniä ja tulen saamaan vielä ainakin kännykän ja rahnaa, todennäköisesti myös muita pikkupaketteja on vielä kuusen alla.

Ohhoh...mies kyllä yllätti nyt totisesti :D

Sain lahjaksi sellaisen "hälytinhäspäkän" kaukosäätimellä, jonka avulla voin vastedes paikantaa mun kadonneet avaimet. Mä kun kadotan avaimet vähintään kahdesti päivässä ja kiroilen sitä aina kiireessä. Oli NIIN paras lahja :D

Lisäksi kuusen alla oli kirjekuoressa 100€ rahaa koiranpentua varten...myöhemmin löysin (kun mies oli mennyt nukkumaan) tv:n päältä 50€ lisää rahaa koiraa varten...ja juuri äsken löysin osittain näppisten alle piilotettuna 50€ koiraa varten :D

Uskomattominta tässä on se, että mä en käsitä miten tuo mies on saanut vedettyä 200€ syrjään rahaa ilman, että mä tiedän siitä. Mä kun yleensä olen äärimmäisen hyvin perillä kaikista tuloista ja menoista ja luulin että huomaisin jos yhtäkkiä rahaa onkin 200€ vähemmän. Mutta en näemmä huomaa :)

Sain vanhemmiltani 170 euroa rahaa tai siis minä ja mies saatiin yhdessä. Itselleni ostin lahjaksi kameran. Lapset sai toivomiansa lahjoja, mutta esikoinen 10v ehti saada jo lahjojen aukaisun aikaan hirveän raivokohtauksen.

"4 lapsen äiti"
Itse rahaa ja suklaata.

Lapset sai yhteensä paljon lahjoja, mutta jostain syystä yhdellä oli mielestäni (sekä hänen itsensä mielestä) ihan huomattavasti vähemmän kuin muilla.
Toivottuja ja kalliitakin muutama niistä mitä tuli, mutta mutta....nyt itsellä kakkafiilis, kun näin pääsi käymään =(

"moi"
valittelin tonne toiseenkin ketjuun, mun taapero sai sukulaisilta vain rahaa.. olin pettynyt. Siis vanhemmat annoimme jotain pientä, kun ajattelimme hänen saavan kuitenkin paljon lahjoja. Nyt harmittaa. Ikää 2v2kk.
Eihän tuo tajua mitä raha on, ja miksi ei saanut joulupukilta juuri mitään.. toivottavasti mun vanhemmat on ollu fiksumpia, sinne mennään huomenna.

äääh
[QUOTE="moi";22740278]valittelin tonne toiseenkin ketjuun, mun taapero sai sukulaisilta vain rahaa.. olin pettynyt. Siis vanhemmat annoimme jotain pientä, kun ajattelimme hänen saavan kuitenkin paljon lahjoja. Nyt harmittaa. Ikää 2v2kk.
Eihän tuo tajua mitä raha on, ja miksi ei saanut joulupukilta juuri mitään.. toivottavasti mun vanhemmat on ollu fiksumpia, sinne mennään huomenna.[/QUOTE]

oikeesti jätät lahjat sukulaisten hartaille,itse ostat vain jotain pientä...

"noh"
Mie ja mies saatiin espanjalaista viiniä, 210e rahaa, suklaata, laseja, kuntosalilahjakortti, muffinssivuokia ja sellanen kulho, puolikas savustettu kalkkuna ja karpalohyytelöä.

10v poika: useamman paketin Geomageja, Alga Science mikroskooppipakkauksen, PS2-pelin, useamman dvd:n, jäkiskypärän, pyjaman, suklaata.

7v poika: useamman paketin Power Miners -sarjan legoja, PS2-pelin, dvd:n, cd:n, kirjan, pyjaman, jäkiskypärän, suklaata, pipon ja villapaidan, peruskännykän.

3v poika: Lego duplo Make-rekkan, OBH Nordica kahvinkeittimen ja leivänpaahtimen, vatkaimen (nää kolme viimeksi mainittua siis leikkikeittiötavaraa), cd:n, lahjakortin POP:iin, villatakin, pikkuauton, pyjaman, ambulanssi-leikkiautosetin, leikkikassakoneen, dvd:n.

Kaikki olivat enemmän kuin tyytyväisiä lahjoihinsa. Minä ja mies emme olleet mitään toivoneetkaan keneltäkään (edes toisiltamme) ja lapsetkin saivat kosolti enemmän kuin olivat toivoneet.

"vieras"
Mä sain nahkahanskat, lahjakortin (takkia vailla olen), suklaata, täydelliset naiset dvd-boxin (keräilen näitä), villasukat, kylpytakin ja pyyhkeitä. Nää pyyhkeet kimppalahjana miehen kanssa.
Lapset sai jos vaikka mitä, luojan kiitos, vaikka paketteja oli enemmän kuin toivottiin, niistä paljastui kunnon tavaraa, eikä krääsää. Oli dubloja läjäpäin, puuleluja (mäyris, helmitaulu, palikkalaatikkoa, soittimia...) vaatteita ja pelejä. Unohtamatta suksia ja potkukelkkoja :) Niin tyytyväisiä lapsia ja vanhempia.
Mies taisi saada vähiten, johtuen mun surkeasta rahatilanteesta, mutta sai mieleisensä (maksoi hunajaa...) paidan ja musiikkia. Unohtamatta suklaata ;)
Ja tärkein, ennakkolahjana ruokapöytä mun äidiltä.

"vieras"
Mp 3 soitin, vihreitä kuulia, suklaata, karkkia, arvan...En paljon mitään, mutta tyytyväinen olen, kun sanoin, etten tarvitse mitään ja tätä mieltä olen edelleen. Minusta joulu on lasten juhla. Mp3 oli kyllä tosi mieluinen lenkkeilyyn.
Lasten lahjoihin hiukan petyin...Muiden tuomiin siis :ashamed:

Itse tykkään ostaa laatulahjoja. En pidä heti hajoavista leluista. Mielummin 1 Brio tai Fisher Price, kun 10 kiinapaskaa.

"moi"
Alkuperäinen kirjoittaja äääh;22740293:
oikeesti jätät lahjat sukulaisten hartaille,itse ostat vain jotain pientä...
Joo, siis periaatteessa joo.. Koska meille oli sanottu ettei kannata ottaa mitään omia lahjoja lapselle mukaan, kun kuitenkin on niin paljon avattavaa..
Sanoivat vielä että jää sitten kotiinkin avattaa.

Suzyanne
Ihania lahjoja sain. Jenni Vartiaisen levy, (tykkään ihan hulluna, miehellä ei näköjään ole mennyt ohi kun olen ko.laulajaa hehkuttanut) =) setti avaimeperiä tms. jotka piipittää kun niitä kutsuu kaukosäätimellä, hajamieliselle ihan must.:cool: Sitten kiva "hippilaukku", pörrösukat, itsetehty neulatyyny jossa ristipistoilla tehty kissan kuva, nahkakantinen kalenteri, lämpimät mokkahankat, suklaata, Dove-lahjapakkaus.

Oikein onnistuneita lahjoja. :heart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ihania lahjoja sain. Jenni Vartiaisen levy, (tykkään ihan hulluna, miehellä ei näköjään ole mennyt ohi kun olen ko.laulajaa hehkuttanut) =) setti avaimeperiä tms. jotka piipittää kun niitä kutsuu kaukosäätimellä, hajamieliselle ihan must.:cool: Sitten kiva "hippilaukku", pörrösukat, itsetehty neulatyyny jossa ristipistoilla tehty kissan kuva, nahkakantinen kalenteri, lämpimät mokkahankat, suklaata, Dove-lahjapakkaus.

Oikein onnistuneita lahjoja. :heart:
oi mä oisin voinut ottaa jokaisen näistä :) paitsi ristipistoilla ois saanut olla koiran kuva :D Mutta kissakin kelpais ;)
Ihania lahjoja. Varsinkin tuo levy. Mun mies ei koskaan osta mulle levyjä.

"mie"
Sain lahjakaortin alusvaatekauppaan, vihreitä kuulia, kalevalakorun aurinkoleijona-käädyn, marimekon yöpaidan, avantouintihanskat,isäntä vs emäntä-lautapelin, 2 kirjaa, puiset helmet, sukkia, taika-astioita...ihan hirmuisesti lahjoja...

Sain yöpaidan jota toivoin ja vielä pyjamanhousut erikseen, niitä toivoin myös :D Sattui löytymään niin herkullisen väriset :p Joulupakkauksen lakua, Stephen Kingin kirjan ja 2 leivontakirjaa, käsilaukun, Afrikan Tähden ja reseptikirjan sellaisella magneetilla varustetulla ostoslistalla :D Kaikki nämä löytyivät toivelistalta, joten erittäin hyvää työtä, Rakas :heart:

Tyttö sai valtavan kasan lahjoja, ihan kaikenlaista. Tänä vuonna oli isovanhemmatkin laittaneet paketit tänne, vaikka yleensä se mitä he hommaavat lapselle myös pysyy siellä...ja koska meillä ei puhevälejä oikein ole, on lopputulos se että tytältä löytyy nyt 2kpl hello kitty-läppäriä. No, mitäs sitten :D Vauvanukkea varten hommaamani pikkujutut kuten tutti ja vaatteet olivat eniten mieleen. Lisäksi sai nukenvaunut, kirjan, yöpaidan, säärystimet, nuken syöttötuolin, Barbeja pari kpl...en edes muista mitä kaikkea mutta kaikesta kyllä jaksoi innostua kuten aina :)

Mies sai pari leffaa, pari peliä Wiille, hupparin, pyjaman, mukin, pari ylläritoivetta, kirjan ja suklaata.

Oltiin kaikki oikein onnellisia ja kiitollisia lahjoista, tosin numero ykköseksi taisi nousta tulevan kummin vauvalle ostama mobile :heart: Vauvan ensimmäinen joululahja, pääsee parin kk:n kuluttua siitä sitten nauttimaan :D

Yhteistyössä