Lahjalehdestä, palautteesta ja vastaamisesta

Arkadian Ulla

Aktiivinen jäsen
23.07.2005
4 346
0
36
Kun mulle ei tuota lehteä ole tullut, ja olen laittanut palautetta ensin täältä etusivun palautekohdan kautta, ja sitten yhtyneitten sivujen kautta, ja kumpaankaan ei ole tullut vastausta. Onko teille muille vastattu jotain, jos olette palautetta laittaneet?

Minulle tuli tälläinen palaute:

"Kiitämme yhteydenotostanne

Olemme erittäin pahoillamme verkkokyselymme palkintolehtien toimituksen viivästymisestä. Valitettavasti yhteen talouteen toimitetaan ainoastaan yksi palkintolehti, eikä Teille ikävä kyllä täten KG:n numeron 1/08 lisäksi tulla toimittamaan Erän ja Villivarsan numeroita.

KG:n vuoden 2008 ensimmäinen numero ilmestyy tiistaina 8.1.2008."

Olin vastannut noihin Erään ja Villivarsaan miehen ja lapsen nimellä.

Pyh, tuo että yksi lehti/talous on kyllä huijausta, jos kerran useampi ihminen samasta taloudesta vastaa... Jos kerran vain yksi/talous saa vastata, niin olisivat voineet siitä sanoa jo alkujaan, ja myös tehdä jonkun systeemin, että se pirskatin kysely ei olisi koko ajan pomppinut esille uudestaan ja uudestaan...

kaksplus@asiakaspalvelu.fi sain minä vastauksen, ja tismalleen saman vastauksen sai joku muu samasta osoitteesta. mutta lehti tuli 2vrk kuluttua kun laitoin palautetta...

ei ole tullut lehteä, eikä palautettakaan. Miksi sitten toiset on saaneet useamman lehden samaan osoitteeseen, jos on yksi per talous?
Mulle olis kyllä riittänyt se yksikin.

Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:
Pyh, tuo että yksi lehti/talous on kyllä huijausta, jos kerran useampi ihminen samasta taloudesta vastaa... Jos kerran vain yksi/talous saa vastata, niin olisivat voineet siitä sanoa jo alkujaan, ja myös tehdä jonkun systeemin, että se pirskatin kysely ei olisi koko ajan pomppinut esille uudestaan ja uudestaan...

Sitähän minäkin ihmettelin mielessäni, minkätakia se kysely sitten pomppi siihen ruutuun jatkuvasti!?

No mä en edes vastannut kuin yhden ainoan kerran, ja sitä yhtäkään lehteä ei ole tullut.... Vaan kyllä sähköpostiin koko ajan tulee "tarjouksia" yhtyneiltä, eipä hirveästi kiinnosta tilata, kaksplussankin tilaus päättyi edelliseen numeroon.

Yhteistyössä