lahjaksi kaverin 1v:lle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä mitä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä mitä?

Vieras
Kaipaisin vinkkejä mitä veisin synttärilahjaksi kaverin 1 vuotiaalle lapselle :) ..jotain pientä, ei ehkä vaatetta..

Tai minkä arvoinen lahja on sopiva? Emme ole kovin läheisiä, vanhoja koulukavereita, uudellen aloitettu yhteydenpitoa lasten syntymien myötä ja pari kertaa tavattu.

Mitä itse olet vienyt 1v:lle tai mitä teidän lapsi on saanut?

Brion puupalikoita/pieni perässä vedettävä mäyräkoira
Lasten aterimet, esim Hackmanin Muumi
Liinavaatesetti
Koru

Näiden kaikkien hinta olis sellainen +-20e.

[QUOTE="vieras";21972337]Brion puupalikoita/pieni perässä vedettävä mäyräkoira
Lasten aterimet, esim Hackmanin Muumi
Liinavaatesetti
Koru

Näiden kaikkien hinta olis sellainen +-20e.[/QUOTE]

Olenko kauhen pihi jos nämä on mun mielestä aika kaliita?
Sukulais/kummilapsille on just noita muumi-juttuja (aterimet maksaa muistaakeni lähemmäs 30€) ostettu kun ollaan oltu synttäreillä miehen kanssa yhdessä, mutta näihin "juhliin" menen yksin lapseni kanssa, mies ei edes tunne heitä. Onko kummallinen ajatus? :)

Saako esim. 10€ mitään kivaa?

Sukulais/kummilapsille on just noita muumi-juttuja (aterimet maksaa muistaakeni lähemmäs 30€) ostettu kun ollaan oltu synttäreillä miehen kanssa yhdessä, mutta näihin "juhliin" menen yksin lapseni kanssa, mies ei edes tunne heitä. Onko kummallinen ajatus? :)

Justiin katselin ja mietin että otanko, huutonetissä oli 9e hello kitty haarukka ja lusikka, metalliset. Osta heti hinta oli myös, mutta en sitä muista.

Et tietenkään :)

Kivoja kirjoja saa jo kympillä, kylpyleluja... Tai voihan lapsellekin tehdä herkkukorin, joku pieni nätti kori ja sinne vaikka rusinoita, riisikakkuja, lasten smoothieita...

Mä en veis mitään Brio tai Muumi-aterimia tms. Ne on niin yleiset lahjat että voi morjes. Viimesillä 1v-synttäreillä muksu sai 6 erilaista Brion perässä vedettävää.

Mä varmaan ostaisin kirpparilta tms (aina parempi jos osaa ite tehdä) kotikutoiset lapaset ja myssyn ja villasukat. Musta olis aivan ihana lahja näin syksyllä.

Yhteistyössä