Lahjakortti pariskunnalle - mutta mihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Aion ostaa lahjakortin ystäväpariskunnalle, lahjan pitäisi olla mieluinen siis molemmille. Ovat alle 30-vuotiaita, ei lapsia.

Pää lyö nyt ihan tyhjää, auttakaas siis :) (Lahjakortti elokuviin ei käy.)

Niin ja sitten mietin sitä että onko 20 euroa liian vähäinen määrä? :/ Oon opiskelija joten varaa ei ole laittaa suurta summaa... Lisäksi ajattelin antaa itsetehtyjä suklaakonvehteja :)

Ravintolaa ehdottaisin myös. Se on meinaan varmaa, että jokainen syö. Hemmotteluhoidoista ei voi aina olla varma tykätäänkö. Jos tiedät, että tykkäävät niin miksei sit vaikka jonnekin sellaiseen? Tai hotellilahjakortti?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin ja sitten mietin sitä että onko 20 euroa liian vähäinen määrä? :/ Oon opiskelija joten varaa ei ole laittaa suurta summaa... Lisäksi ajattelin antaa itsetehtyjä suklaakonvehteja :)

Jaahans, ehditkin ensin :) Tuolla summalla en välttis lähtis ostamaan lahjakorttia esim. hoitoihin, day spahan tms. (kun ei silla oikeasti mitään niistä saa), vaan ennemmin just vaikka stokkalle, sokokselle, levyliikkeeseen, ravintolaan

Katsoin s-ryhmän sivuilta noita ravintolan lahjakortteja ja siellä oli määrinä 10 e, 30 ja 50. Saakohan noita esim amarillosta suoraan? Ja saako valitsemalleen summalle, onko kellään tietoa?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ei ole, pääasia, että muistat. Ja sinne Subwayhin, 20?lla saa kaksi isoa patonkia :p

:D Taidat tykätä subista :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
No älä.. Koko päivän tehny BMT:tä mieli, mutta ei jaksa lähtee hakeen :D :D
SENKIN SIKA!!! Just päätin, etten lähde kauppakeskukseen vaan käyn tossa lähikaupassa. Ja nyt alko tehdä mieli Subin vegepihviä :p

Ap:lle...käviskö lahjakortti johonkin levykauppaan? Tai siis kauppaketjuun, mistä saa levyjä/dvd-leffoja?

No kun nyt mietin mihin itse voisin haluta lahjakortin pian 27-vuotiaana eli käytännössä kolmekymppisenä, lapsettomana ihmisenä, niin mullehan käy oikeestaan mikä vaan :D Levykaupat, kirjakaupat, ravintolat, tavaratalot ja kauppaketjut.. toki hemmottelut ja hieronnat sun muut myös, mutta niissä 20 euroa on aika vähän. Mutta hyviä kaikki. Eikä sillä summalla niin väliä kun sitä voi sitten käyttää maksun osana joka tapauksessa. Meille ne leffaliputkin olis tosi hyviä.

Yhteistyössä